Ja jeg fikk bra instrukser om det herfra, og var nøyaktig på koketiden, så da ble den perfekt, men så var det single hopDet har en del å si når i prosessen du tilsetter forskjellige humler for å få frem diverse preg.
Ja jeg fikk bra instrukser om det herfra, og var nøyaktig på koketiden, så da ble den perfekt, men så var det single hop
Grapefrukt og mandarin blir litt for dominerende tror jeg, merker ikke noe slikt av ekuanot, den beskrives også slik, Aromaen domineres av sitrus og tropisk frukt, da i retning av sitron og papaya
Papaya er egentlig 2 forskjellige ting, moden og umoden, innvandrersjapper selger gjerne grønn, på dagligvare får du moden, som er en søt dessert, grønn brukes i supperPapaya er kanskje saken. Jeg må ta en recap og gå på en innvandrerbutikk og kjøpe masse forskjellige frukter. Burde jo egentlig være standard greie å gjøre i steden for å bare smake på kun selve ølet.
Papaya er egentlig 2 forskjellige ting, moden og umoden, innvandrersjapper selger gjerne grønn, på dagligvare får du moden, som er en søt dessert, grønn brukes i supper
Umoden tomat! Ærlig talt ......?![]()
Hva brukes de til?Du får jo kjøpt tomater som er grønne/hvite innvendig.
Hva brukes de til?
Jeg dyrker også litt tomater, det blir juli august med egendyrket tomat-agurk, agurk er faktisk noen modne alleredeKompost. Jeg hiver de med mindre jeg er short på tomater. Men altså dette er tomater du (jeg iallefall) innimellom ender opp med fra løsvekthylla på Kiwi. Derfor jeg dyrker selv om sommeren og skal lage et oppsett for året rundt i hydro innendørs til høsten.
Du kan sylte de grønne tomatene Miguel.
Fast prosedyre det hos oss. Brukes da som tilbehør til middagsmat.