Tråden for dumme spørsmål.

Tenkte jeg måtte høre med dere først. Tror ikke jeg kommer til å bruke min Speidel 50 mer. Klarer meg nok lenge med GF30. Åsså så mye enklere å håndtere, så lenge jeg må flytte det for hvert brygg. Ser på Finn at Speidel 20 er priset nesten like høyt. Hvilken pris er realistisk ?
Kjøpt ny hos Bryggselv i 2020. Følgende utstyr er med. Rullebase, Wifiboks, pumperør for overføring, kort maltrør og to stk 1.5mm Backbrewing filterplater
Kan lizzom ikke forstå at det er for dyrt. Jeg kommer nok ikke til å bruke det noe mer så jeg jeg kan selvfølgelig gå litt ned i pris. Hadde det vært enklere om det var i Oslo/Østlandsdistriktet ?

Kan lizzom ikke forstå at det er for dyrt. Jeg kommer nok ikke til å bruke det noe mer så jeg jeg kan selvfølgelig gå litt ned i pris. Hadde det vært enklere om det var i Oslo/Østlandsdistriktet ?

Jeg sitter med en "god som ny" pistol ute for salg og selv 15k under nypris har jeg ikke hatt en eneste melding på en måned. Er nok tregt marked generelt for hobbygreier.

Det er ikke noe feil med prisen, men markedet er ikke det beste for tiden, det ligger mye utstyr på Finn.

Sikker på at du skal selge da? Jeg startet med 30-liters utstyr, solgte det og kjøpte en Speidel 50, syntes det ble brygging for sjelden så jeg solgte den og kjøpte en på 30 igjen. Så kjøpte jeg en på 60 liter i tillegg, tenkte at noen ganger kan det være kjekt å brygge til to fat. Nå bruker jeg begge, den store til øl jeg vet det går mye av og den lille til mer spesielt øl.

Jeg ville ikke solgt for under den prisen du har satt. Jeg solgte min gen. 1 Speidel uten noe ekstrautstyr for 15000,- og det var for 6-7 år siden…

Tilbake
Topp