Tråden for dumme spørsmål.

Tenkte teste om det var pinnen det var noe galt med før jeg hiver hele skiten og kjøper ny her
Bruker en slik:

Aldri opplevd at den har kastet seg av røreren. Bruker en hjemmesnekret magnetrører av gammel PC-kabinettvifte og magneter som er gaffet på bladene.

Bruker en slik:

Aldri opplevd at den har kastet seg av røreren. Bruker en hjemmesnekret magnetrører av gammel PC-kabinettvifte og magneter som er gaffet på bladene.
Grei nok, den der. Men der ikke kaste-sikker, den heller:(.

Bruker en slik:

Den der henger dårlig på min rører, blir lett kastet av. Enkel pinne fungerer best.

Her er mine 2 magnetrørere.
Den til venstre er super.
Den til høyre kaster magneten lett av hvis turtallet er litt høyt.
Vis vedlegget 79016
Jeg har en sånn som den til høyre stående i et skap. Den er nærmest ubrukelig. Så har jeg to Bryggselv-rørere, og det er noe helt annet. Men de blir gradvis dårligere. Jeg har kassert to stykker.

Enn så lenge funker rde to jeg har, men er littt nysgjerrig på denne: https://brewshop.no/products/magnetrorer-5l-velp-scientifica . De har en kraftigere en, også - men den koster over 5000.

• Like
Reaksjoner: Mc.
Tilbake
Topp