Ja, jeg tror faktisk det har blitt dårligere.Har søket blitt enda dårligere? Prøvde å finne tråden om flaskekonkurransen på Tautra, og da måtte jeg via Google. Det klarte jeg uten å søke ekstern bistand før oppdateringa.
Må ta dette opp som en bug eller noe. Vi trenger kanskje en "feil og forslag"-tråd. (Ville skrive "Bug & feature", men så kom jeg på at @Finn Berger var her - og han fyller jo året i dag - ikke har vi party smiley heller....Eh... fest-eh...fest-smiler,Finn)Ja, jeg tror faktisk det har blitt dårligere.
Nå er det helt håpløst å finne tråder
Sitter akkurat og feirer med en 11% RIS, så det får greie seg med partying.
Et problem med disse kommentarsmiliene er at det ikke framgår hvem som har lagt dem inn. Så hvis en hater innlegget mitt og en annen elsker det, så veit jeg ikke hvem jeg skal hate igjen
Gratulerer!!Sitter akkurat og feirer med en 11% RIS, så det får greie seg med partying.
Et problem med disse kommentarsmiliene er at det ikke framgår hvem som har lagt dem inn. Så hvis en hater innlegget mitt og en annen elsker det, så veit jeg ikke hvem jeg skal hate igjen
Det er admin som slår et slag for monogamiet.Snål bug: Jeg får lov til å erklære min kjærlighet til Erik, men ikke til Hans Christian. Da får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang til det .
Hvor mange skal det egentlig være?Ser ikke ut til at alle emojiene virker
Martini, kaffe, vin, te... Har vi ikke en øl?
Ser ut til å fungere her
Bør deler av denne tråden flyttes til Om forumet?
Trykte du på knappen «Utfør» til høyre for den? Da skal det komme opp et skjermbilde hvor du velger.Har prøvd. Når jeg kommer fram til slutten av prodesyren og klikker på "flytt tråder", skjer det ikke noe.
Nå er hele smilies-diskusjonen flyttet til tråden https://forum.norbrygg.no/threads/sinnafjes-surefjes-smilies-osv.43383/Trykte du på knappen «Utfør» til høyre for den? Da skal det komme opp et skjermbilde hvor du velger.
Vi trenger kanskje en "feil og forslag"-tråd.