Forumet er oppdatert

Oppsettet ser ba ut, selv om det nok tar litt tid å bli helt vant til det.
En ting bør dere imidlertid se på. Fargene på hyperlinker. Disse skiller seg nå minimalt ut fra resten av teksten.

Støttes. Har selv ett hakk i beltet hvor jeg ikke skjønte hvilken link det dreide seg om i et svar jeg fikk siden jeg ikke så linken.
 
Jeg står fortsatt som 'New Member' og 'Det lille ekstra' er ikke å se. Jeg er Norbryggmedlem, og hadde tilgang til 'Det lille ekstra' før omleggingen.
Er du registrert med samme mailadresse i medlemsregisteret og forumet?
 
Aha, jeg var ikke klar over at det var to forskjellige systemer. Nå har jeg et artig problem: På forumet er jeg registrert med den riktige epostadressen min. I Norbrygg er jeg registrert med den gamle, som ikke har vært i bruk på flere år. Da jeg fant ut det, så sendte den nytt passord til den gamle (som jeg ikke får tak i). Siste faktura er over alle hauger. Jeg kommer meg altså ikke inn for å redigere....
 
Aha, jeg var ikke klar over at det var to forskjellige systemer. Nå har jeg et artig problem: På forumet er jeg registrert med den riktige epostadressen min. I Norbrygg er jeg registrert med den gamle, som ikke har vært i bruk på flere år. Da jeg fant ut det, så sendte den nytt passord til den gamle (som jeg ikke får tak i). Siste faktura er over alle hauger. Jeg kommer meg altså ikke inn for å redigere....

Da tar man kontakt med medlem@norbrygg.no for hjelp.
 
Er det bare meg, eller hopper det nye forumet mye? Jeg syns det flikker mye opp og ned når du laster inn en side, både på epleprodukter og på ordentlige datamaskiner...
 
Overser jeg noe? Ser ikke lenger signaturen til folk. Er det ikke meningen at den skal vise under innleggene lenger?
 
En annen ting som jeg synes er litt plagsomt er "nye innlegg" som kun viser nye uleste (for meg) innlegg, jeg vil egentlig bare alle innlegg i en liste med omvendt kronologisk rekkefølge (nyeste øverst) uansett om jeg har lest dem (ofte for å finne frem til emner) før eller ikke. Det jeg som oftest ender opp med er å åpne "nye innlegg" i privat vindu så jeg får se dette uten å være innlogget for da blir det "riktig" for meg. Finnes dette selv når man er innlogget?

Edit: Sorry, fant link til dette når jeg markerte hele forumet som lest, da kom det "Det er ingen uleste innlegg. Du kan se alle nylige innlegg i stedet." Sweet!
 
Sist redigert:
Jeg synes signaturene reduserer lesbarheten til forumet. Er det mulig å skru av visningen?
Enig, du kan gå inn på navnet ditt øverst til høyre, velg 'Innstillinger' og fjern avkryssing foran 'Vis medlemmenes signaturer sammen med innleggene'.
 
En bagatell, men synes den nye logoen til forumet (den som dukker opp på bokmerker osv) ser mer ut som en edderkopp enn noe som har med ølbrygging å gjøre ;)
 
Tilbake
Topp