Forumet er oppdatert

Hvis noen skriver en god beskrivelse av iPad-problemet på engelsk, så skal jeg sende det til Audentio og be dem se på det.

Kan prøve, men du får eventuelt omformulere ved behov:

When scrolling down from top of the site, the toolbar automatically jumps down along to still stay on top of the site. Although mainly being a nice feature, the lag makes it problematic when about to enter a link/thread. It's too easy to touch the link just below the one intended.
 
En annen ting jeg la merke til nå:

Da jeg trykket på svar på innlegget ditt (quote), lå teksten din (og profilbildet mitt, og alt i samme høyde og over) på en måte bak selve forumet. Prøvde å scrolle for å se om det faktisk var en quote-koding med tekst der hvor jeg skulle skrive, men det gikk ikke; først da jeg trykket på bunnen av profilbildet mitt (som var det eneste jeg kunne se), dukket teksten og profilbildet opp igjen.
 
Det ser ut som om jeg har mistet tilgang til medlemsområdet "Det lille ekstra"...jeg hadde tilgang før. Kan ikke si sikkert at det skjedde i forbindelse med omleggingen her, men det var først nå jeg la merke til det..
 
Det sto vel på "todo-listen" deres, så det kommer sikkert med tid og stunder.

[edit] se første post...
 
Tja,,, jeg har logget ut og inn igjen, men jeg har fremdeles ikke tilgang.

Sånn, der skal ting være fikset, to endringer ble gjort:

  • Alle epostadresser sammenlignes uavhengig av store/små bokstaver
  • Du må faktisk ha betalt medlemskapet for å få tilgang til gruppen. Sistnevnte røk det ut 650 medlemmer på.
 
Dette var stas.
Noen som har funnet ut hvordan en får nyeste innlegg øverst på første side i stedet for nederst på siste..
 
Tidsbegrenset redigering på 30min gjør at jeg må skrive nytt innlegg.
Ser at jeg er ny medlem og leser at jeg må logge inn på
https://norbrygg.hypersys.no/
og sjekke om mailen er den samme. Her har jeg aldri vært innlogget og aner hverken brukernavn eller passord. Eneste jeg vet er at det ikke er det samme som på forumet. Hva gjør jeg da?
 
Tidsbegrenset redigering på 30min gjør at jeg må skrive nytt innlegg.

Og det gjorde at jeg oppdaget innlegget :)

Ser at jeg er ny medlem og leser at jeg må logge inn på
https://norbrygg.hypersys.no/
og sjekke om mailen er den samme. Her har jeg aldri vært innlogget og aner hverken brukernavn eller passord. Eneste jeg vet er at det ikke er det samme som på forumet. Hva gjør jeg da?

Du kan logge inn med medlemsnummer som brukernavn og KID fra siste kontingentfaktura som passord (dette skal stå på alle fakturaer som sendes ut). Har du registrer e-postadresse i medlemsregisteret, kan du også bruke glemt passord-funksjonen på HyperSys. Eventuelt kan du ta kontakt med medlem@norbrygg.no for hjelp.
 
En liten pussighet. Jeg bruker Opera Mini på min telefon. I stedet for noen av symbolene er det noe som ser ut som kinesiske tegn.
Ikke noe stort problem, men noen som har opplevd det samme?
2.jpg
 
Tilbake
Topp