Forumet er oppdatert

Alt som står i første posting i denne tråden er problemer som vi jobber med å løse. Det vil si, nå har det vært et par lange kvelder for å få på plass basisfunksjonene, så tempoet i feilrettinger er merkbart redusert :eek:

Forumet fungerer rimelig greit på mobile nettlesere, derfor er Tapatalk prioritert litt ned. Vi tror de fleste heller vil at vi får på plass, for eksempel, synkronisering med medlemsregisteret så man får tilgang til medlemsforumet først.

Høres selvfølgelig fornuftig ut den prioriteringen der. Mitt spørsmål var mer i retning av "vil det komme, eller er det besluttet droppet?"... tålmodighet har vi jo.

godt jobbet.
 
Tenkte jeg skulle lime inn fmadal's kommentar (sitat på det døde forumet...) Går det an? Kanskje like greit hvis ikke. Men uansett - kjempebra jobba gustavf og de som jobber i bakgrunn :)
 
Super jobb + takk, takk, takk for at dere ikke gikk for de fargene som ble presentert i begynnelsen.
 
På det gamle forumet var de nyeste innleggene sortert, dette er en funksjon jeg savner veldig! Eller er det et supert nytt design:)
 
På det gamle forumet var de nyeste innleggene sortert, dette er en funksjon jeg savner veldig! Eller er det et supert nytt design:)

Jeg er litt usikker på hva du tenker på. Nyeste innlegg-sida er da sortert med de nyeste innleggene først?
 
Forumet fungerer veldig fint på Ipad. Bortsett fra at Forum - Medlemmer linja har en tendens til å hoppe litt opp og ned på skjermen. Liker det nye forumet - bra jobbet
 
Jeg er litt usikker på hva du tenker på. Nyeste innlegg-sida er da sortert med de nyeste innleggene først?

Ja der er topicene sortert etter hvem som har nyeste innlegg, men når du går inn på en topic kommer man til første innlegg i den tråden.
 
Du trykker på tidspunktet i kolonnen "Nyeste innlegg" (f.eks. står det "52 min siden" der), det tar deg til det siste innlegget (om det var det du mente)
 
Alt har virket bra etter oppgraderingen til nytt forum, endelig leselig via mobilleser også. Er det en mulighet å bruke en kode for oppskrifter i poster [Oppskrift] for å fremheve at dette er en oppskrift?
 
Dette ser veldig bra ut. Etterlengtet oppdatering.

Jeg må spørre.... hva er planen for Tapatalk? Vil tro det er et viktig spørsmål for mange...

Må få lov til å seie at eg saknar Tapatalk. Synest det er enklere / kjappere / ryddigere å bruke frå telefonen
 
Innlogging skjer ikke automatisk på iOS7. Selv med avhukningen "forbli alltid pålogget" ( eller hva den heter)
 
Da skal de fleste gamle lenkene til poster og tråder fungere. Det var en masse forskjellige formater på disse, som måtte håndteres litt forskjellig, så jeg vil ikke love at absolutt alt fungerer. Finner dere en som ikke fungerer, så send meg en PM.

Eksempel:
http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,16619.msg162639/topicseen.html
http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,16012.0/all.html
http://www.norbrygg.no/forum/index.php?topic=15553.0;wap2

Dessverre ender ikke den siste opp på noen WAP-utgave lenger...
 
Forumet fungerer veldig fint på Ipad. Bortsett fra at Forum - Medlemmer linja har en tendens til å hoppe litt opp og ned på skjermen. Liker det nye forumet - bra jobbet

Enig, veldig bra jobba med nytt forum! Men også enig i det med meny-/verktøyslinja. Irriterende å f.eks. skulle trykke på et trådemne, men bomme og trykke på underkategorien i stedet, pga. det lille «hoppet».
 
Hvis noen skriver en god beskrivelse av iPad-problemet på engelsk, så skal jeg sende det til Audentio og be dem se på det.
 
Tilbake
Topp