Forumet er oppdatert

Helt super oppgradering. Ser mye bedre ut, og ikke minst MYE mer ålreit å bruke på mobil.

Spørsmål: Er det noen planer om å mappe URL-er (altså sette opp redirects)? Syns det er veldig synd at de gamle URL-ene er borte, mange døde linker rundt omkring nå. Dette er spesielt kjedelig i kombinasjon med fraværende søk (og Google sine indekser er fortsatt basert på det gamle forumet).
 
Finnes det et valg for hvor mange svar man vil ha på hver side for diskusjoner som går over flere sider ? Tidligere kunne man velge "Alle" som sidetall og slippe å forholde seg til sider. Synes det var lettere å lese seg gjennom en lang tråd da.

Nei, denne funksjonaliteten finnes ikke i XenForo per nå.
 
Lekkert! Hvor finner jeg "Nye svar på mine innlegg"?

Den funksjonen finnes ikke. Du kan automatisk følge tråder du poster i (settes opp i profilen) og bruke "Fulgte tråde". Ellers varsles du når noen siterer deg, dersom du ikke fjerner valget.
 
Kunne tenkt meg antall posts ved siden av avataren slik som tidligere, my two cents!

Jeg tror vi skal tenke oss om litt før vi begynner å legge for mye informasjon der. Er antall poster egentlig det viktigste å vite om en person, når du leser en tråd? Den informasjonen er et museklikk unna, dersom du lurer på hvor aktiv en person har vært.
 
All ære til dere!
Er det planlagt å gjøre noe med det?

Hadde det i det minste vært mulig å redirigere de som kommer inn fra google til søkesiden med innfylt søkebegrep? Hva folk søkte på i google for å få den bestemte siden som treff er tilgjengelig i REFERER iirc.

Alt som er nevnetg i første poste er det planlagt å gjøre noe med. Arbeidfordelinga er slik at jeg sitter på forumet og lover at det skal gjøres, mens @tfheen sitter på bakrommet og prøver å ta unna :)

Noe blir forhåpentligvis tatt i dag, så taes resten fortløpende etterhvert som vi får tid.
 
Ser fint ut.

Ikke noe stort problem, men mulig bug: Ser ut til at "refresh"/"last inn denne siden på nytt" av "Nye Innlegg" oppdaterer ikke, klikk på "Nye Innlegg" gjør det. Chrome Versjon 35.0.1916.114 m :)

Det er ikke en feil.

bug_vs_feature.gif

Når du gjør et søk får det en unik ID, som du ser i URLen. Denne sida oppdateres ikke, for å spare databasespørringer og gi forumet bedre ytelse. Som du har lagt merke til, må du trykk epå "Nye innlegg" for å gjøre et nytt søk og få oppdatert liste.
 
Helt super oppgradering. Ser mye bedre ut, og ikke minst MYE mer ålreit å bruke på mobil.

I følge Google Analytics bruker rundt en tredjedel av brukerne våre mobil eller nettbrett, så den forbedringa tror jeg er velkommen.

Spørsmål: Er det noen planer om å mappe URL-er (altså sette opp redirects)? Syns det er veldig synd at de gamle URL-ene er borte, mange døde linker rundt omkring nå. Dette er spesielt kjedelig i kombinasjon med fraværende søk (og Google sine indekser er fortsatt basert på det gamle forumet).

Ja. Se svar litt lenger opp.
 
Kan man ikke "redigere innlegg" eller kunne man ikke det før heller?

Du kan redigere innleggene dine ei stund etter at de er skrevet (mener det er en halvtime, men fant ikke igjen innstillinga akkurat nå). Den begrensninga er satt for at man ikke skal kunne gå tilbake i diskusjoner og endre innlegg som andre har basert sine svar på.
 
Feilen med PM funnet, og forhåpentligvis rettet.

Alle brukere hadde fått slått på ei personverninnstilling som gjorde at man nektet å ta imot PM. For de som vil slå dette på igjen er det tilgjeneglig under personvern på profilen.
 
Dette ser veldig bra ut. Etterlengtet oppdatering.

Jeg må spørre.... hva er planen for Tapatalk? Vil tro det er et viktig spørsmål for mange...
 
Jeg må spørre.... hva er planen for Tapatalk? Vil tro det er et viktig spørsmål for mange...

Alt som står i første posting i denne tråden er problemer som vi jobber med å løse. Det vil si, nå har det vært et par lange kvelder for å få på plass basisfunksjonene, så tempoet i feilrettinger er merkbart redusert :eek:

Forumet fungerer rimelig greit på mobile nettlesere, derfor er Tapatalk prioritert litt ned. Vi tror de fleste heller vil at vi får på plass, for eksempel, synkronisering med medlemsregisteret så man får tilgang til medlemsforumet først.
 
Tilbake
Topp