Forumet er oppdatert

upload_2014-6-4_9-22-19.png
Denne synes jeg er forvirrende. Girkassa / miksebordet tar meg til forumet, mens forumknappen innholder følgefunksjoner. Ellers brukt forumet litt nå og det er knallbra!
 
Er signaturen plassen for å fortelle hvor i Kongeriket man holder til (bortsett fra profil info selvsagt, men den må man klikke seg inn pr. bruker for å se)
På gamleforumet viste den under avataren. Kan admins/styret komme med retningslinjer på dette? Kanskje det er funksjonalitet som kommer snart for alt jeg vet.
 
Hadde vært fint hvis den nederste, grå <div>en var litt lavere, slik at man havner nærmere siste post på siden ved bruk av End-knappen. Eller er det en lettere måte å trykke seg til siste post i en tråd?
 
Er signaturen plassen for å fortelle hvor i Kongeriket man holder til (bortsett fra profil info selvsagt, men den må man klikke seg inn pr. bruker for å se)
På gamleforumet viste den under avataren. Kan admins/styret komme med retningslinjer på dette? Kanskje det er funksjonalitet som kommer snart for alt jeg vet.

Vi må flikke litt på hva som vises hvor. Det er ikke signaturen som er plassen, men å legge det inn i profilen. Så må vi sørge for at det er synlig der det skal være.

XenForo er veldig opptatt av å vise alder og kjønn mange steder, så vi har ryddet dette litt unna for å kunne vise andre ting, men vi er altså ikke helt i mål.
 
Vi må flikke litt på hva som vises hvor. Det er ikke signaturen som er plassen, men å legge det inn i profilen. Så må vi sørge for at det er synlig der det skal være.

XenForo er veldig opptatt av å vise alder og kjønn mange steder, så vi har ryddet dette litt unna for å kunne vise andre ting, men vi er altså ikke helt i mål.

Kunne tenkt meg antall posts ved siden av avataren slik som tidligere, my two cents!
 
Kan jeg få forandret fargen her i prateboksene (med mangelen på et bedre ord) :D

Skulle gjerne hatt det gult. Har fått forandret rammen rundt, men ikke selve pratefeltet.
Jeg registrerer også at antall innlegg er borte, er dette noe som vil komme tilbake?
 
Ser ut som en flott oppgradering, ting ser hvertfall veldig bra ut. Bra jobba alle som stod på med dette!

Savner Tapatalk, ettersom jeg kun brukte det tidligere, så jeg gleder meg til det eventuelt kommer tilbake.
 
All ære til dere! Dette er "bærre lækkert" :)

Forumet er nå oppdatert og kjører på XenForo som motor for det tekniske.
  • Gamle URLer fungerer ikke.

Er det planlagt å gjøre noe med det?

Hadde det i det minste vært mulig å redirigere de som kommer inn fra google til søkesiden med innfylt søkebegrep? Hva folk søkte på i google for å få den bestemte siden som treff er tilgjengelig i REFERER iirc.
 
Bug: "Avatarens filstørrelse er for stor. Vennligst last opp en avatar som ikke er større enn 50 KB."

Info om filen jeg brukte:
Commander_Keen_by_Beaudelair.png: PNG image data, 596 x 892, 8-bit/color RGB, non-interlaced
Size: 29031

Jeg tenkte kanskje den hadde for store dimensjoner, men det som står før jeg laster opp er: "Det er anbefalt at du bruker et bilde som har minst 200x200 piksels størrelse."
 
Ser fint ut.

Ikke noe stort problem, men mulig bug: Ser ut til at "refresh"/"last inn denne siden på nytt" av "Nye Innlegg" oppdaterer ikke, klikk på "Nye Innlegg" gjør det. Chrome Versjon 35.0.1916.114 m :)
 
Er det ikke slik nå at på siste innlegg og man klikker deg inn på en tråd at man automatisk kommer ned til siste innlegg? var så deilig at man slapp å scrolle seg ned vær gang :p

Glem det, fungerte perfekt på PCn :p bare på mobilen som ikke funket :)

Kan man ikke "redigere innlegg" eller kunne man ikke det før heller?
 
Tilbake
Topp