Erfaringer med SYL-2352P?

Min ene sestos er litt syk. Begynner på minusgrader og henter seg veldig sakte inn igjen til korrekt temperatur. Den fungerer, men det gjør også trykk-på-kjøp-fingeren min.

Er det noen som har erfaringer med den PID'en? Kvaliteten bør vel være god, siden det er en Auberins. Det jeg hovedsakelig er ute etter nå som jeg har en unnskyldning for å bytte ut/oppgradere er programmere steg på forhånd. Frigjør masse tid i bryggedagen hvis jeg kan progge PID på forhånd. At den også er 48x48mm er perfekt siden det er Sestosen og.
 
Den fungerer helt utmerket. Ramp funksjonen var for meg litt uvant å programmere. Hvis man tegner opp meskeprofilen og skriver inn tid og temp blir det mye lettere. Koking lg effektregulering virker også. Litt klønete å gå inn i setup og stille ned når det holder på å koke over.
Effektregulator med er lite potmeter er enklere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Grimlende. Da blir det nok en sånn. DA "trenger" jeg ikke mer biter til bryggeriet. Dette blir helt knall. Enda mindre å gjøre under mesking.

Tenker jeg henger opp et skjema ved siden av styreskapet for programmering av den.
 
Jeg kjøpte en altec pc410 med ramp funksjon. Dette var en kinakopi med firmware der menyvalgene og funksjoner ikke samsvarte. Rs232 grensesnitt slik at den kommuniserer med pc.
Ustabil, og virker kun kort tid før kommunikasjonen døde.
Hvis du kjøper denne må du huske å få med den norske Skjellsordboka.
Jeg er redd at mine muligheter for å begraves i vigslet jord er ødelagt.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Jeg kjøpte en altec pc410 med ramp funksjon. Dette var en kinakopi med firmware der menyvalgene og funksjoner ikke samsvarte. Rs232 grensesnitt slik at den kommuniserer med pc.
Ustabil, og virker kun kort tid før kommunikasjonen døde.
Hvis du kjøper denne må du huske å få med den norske Skjellsordboka.
Jeg er redd at mine muligheter for å begraves i vigslet jord er ødelagt.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det er i sånne situasjoner man trenger et bra satanjern.
 
Jeg kjøpte en altec pc410 med ramp funksjon. Dette var en kinakopi med firmware der menyvalgene og funksjoner ikke samsvarte. Rs232 grensesnitt slik at den kommuniserer med pc.
Ustabil, og virker kun kort tid før kommunikasjonen døde.
Hvis du kjøper denne må du huske å få med den norske Skjellsordboka.
Jeg er redd at mine muligheter for å begraves i vigslet jord er ødelagt.


Sent from my iPad using Tapatalk

Leste en annen post skrevet av deg hvor du sa det var kinakopi på ebay, og dessuten så er den ikke 48x48. Auberinsen vil nok gli sømløst inn i skapet.
 
Tilbake
Topp