To nye etiketter... :)

IMG_0004.JPG Klarer aldri bestemme meg, så har laget en v3 av mine nå. Ikke superspennende for noen, men jeg liker det litt "moderne" og rent. Og håper jeg er fornøyd nok til at jeg kan holde det på disse nå! :)
Liker røde tråder :p
IMG_0008.JPG IMG_0009.JPG
 

Vedlegg

  • IMG_0004.JPG
    IMG_0004.JPG
    215,2 KB · Sett: 69
Logger batchnummer i bryggelogg i Day One-appen, men bruker stadig enklere enn etiketter. De jeg deler med bryr seg ikke om detaljer.
 
Er det flere enn meg som har gått mer og mer over til kun batchnummer og basic-info etterhvert som man passerer over 50 batcher?

Har til og med droppet batchnummer (mistet tellinga for en stund siden). Men hos meg går det stort sett i fat, så da blir det navn, type og abv på tavla. Resten ligger i BeerSmith. ;)
 
Navn/ølstil, ABV, IBU, ingredienser, bryggedato, flaskedato
Batchnr. har jeg mistet tellinga på for lenge siden
 
Vis vedlegget 30362 Klarer aldri bestemme meg, så har laget en v3 av mine nå. Ikke superspennende for noen, men jeg liker det litt "moderne" og rent. Og håper jeg er fornøyd nok til at jeg kan holde det på disse nå! :)

Etter min smak lager du de mest proffe etikettene i denne tråden!

Mange er flinke med humor, men gønner dessverre på med farger, fæle fonter og bilder fra Google (kaster jeg stein i glasshus nå?), men få kunne stått i polhyllen. Det vil jeg absolutt si at disse kan!

Og til alle dere andre: Ulik smak og målgruppe spiller selvsagt inn, så ikke slutt å mekke etiketter. Sjarm er viktig også :)
 
Det er riktignok ikke et brygg, men jeg ble så fornøyd med disse flaskene med likør jeg laget at jeg må be om en laik eller to her! Det er vel i hovedsak de nydelige fargene som gjør susen :)
744b4ca03ddc8434a6acacbc48107ed3.jpg

Fargene er IKKE tuklet med.
 
Det er riktignok ikke et brygg, men jeg ble så fornøyd med disse flaskene med likør jeg laget at jeg må be om en laik eller to her! Det er vel i hovedsak de nydelige fargene som gjør susen :)
744b4ca03ddc8434a6acacbc48107ed3.jpg

Fargene er IKKE tuklet med.
Den naila du, så virkelig bra ut. Bryllups likør faktisk, nesten så jeg fikk lyst å gifte meg igjen. Neida, bare tulla, eneste jeg er god på her i verden er det å være singel.
 
Tilbake
Topp