loebrygg
Norbrygg-medlem
det svakeste punktet er often årsaken til problemet ;-)Jeg har for det meste John Guest-koblinger, så tror ikke Kegland kan ta hele skylda for mine problemer.
det svakeste punktet er often årsaken til problemet ;-)Jeg har for det meste John Guest-koblinger, så tror ikke Kegland kan ta hele skylda for mine problemer.
Ja, det har jeg også merket! Forøvrig enig i at det er unødvendig for en butikk å ta til sosiale medier for å rakke ned på produkter.I det siste har det tatt merkbart lenger tid å få pakket og sendt varer fra dem, så kanskje de bør feie for egen dør før de begynner å kritisere andre?
For å gjøre en lang historie kort - to ansatte i Keg King fikk sparken og startet Kegland. De har vært bitre fiender siden.Jeg gikk inn for å sjekke om brewshop har noen produkter fra kegland, og det har de ikke. Men de har fra keg king, et annet australsk selskap, som startet med gjæringstanken fermentasaurus. Er det noe historikk her eller? Hvorfor har de så lik branding?![]()
Brewshop hadde Kegland i starten, men gikk over til Kegking. Vet ikke om det var frivillig eller om de mistet agenturet.Ja, det har jeg også merket! Forøvrig enig i at det er unødvendig for en butikk å ta til sosiale medier for å rakke ned på produkter.
Jeg gikk inn for å sjekke om brewshop har noen produkter fra kegland, og det har de ikke. Men de har fra keg king, et annet australsk selskap, som startet med gjæringstanken fermentasaurus. Er det noe historikk her eller? Hvorfor har de så lik branding?![]()
Ølbrygging har hatt agenturet på Kegland siden tidenes morgen. Strømmen har hatt Keg King, mulig at det er en eller annen deal på deling med Brewshop nå. Brewshop solgte varer fra Kegland tidligere, men valgte å slutte med det.Brewshop hadde Kegland i starten, men gikk over til Kegking. Vet ikke om det var frivillig eller om de mistet agenturet.
Strømmen har masse KegLand-ting nå.Ølbrygging har hatt agenturet på Kegland siden tidenes morgen. Strømmen har hatt Keg King, mulig at det er en eller annen deal på deling med Brewshop nå. Brewshop solgte varer fra Kegland tidligere, men valgte å slutte med det.
Husker at BS hadde utstyr fra Kegland i starten, så da fikk de det gjennom Ølbrygging da.Ølbrygging har hatt agenturet på Kegland siden tidenes morgen. Strømmen har hatt Keg King, mulig at det er en eller annen deal på deling med Brewshop nå. Brewshop solgte varer fra Kegland tidligere, men valgte å slutte med det.
Alt er best å diskutere over en øl!Mye her som er best å diskutere over en øl...
Riktig forum, daMye her som er best å diskutere over en øl...