Acacia fat påca 25 L

Hei folkens

For en stund siden fikk eg et fat laget fra Acacia tre fra svigermor (har ganske snille svigermor).
Denne er laget av en bøkker (tønnemaker) i Serbia som leverer tønner til øl og brennevins produksjon til daglig.
Ølbrygging i heimen er nesten ikke eksisterende der nede, så han syns det va kult å kunne lage et fat til en norsk hjemmebrygger.
Har nå prøvd fatet på en Cherry Stout som eg syns har fått en veldig god smak, før det ble fylt opp med Saison og Brett (denne tønnen kommer til å være til surøl for evig tid nå).
Siden eg syns tønne lagring og surøl er veldig spennende, skal eg undersøke om han har lyst til å lage noen flere til meg.
Derfor ville eg sjekke om det var noen andre som og kunne tenkt seg en tønne? Hvis det er flere som vil kjøpe kan me sikkert få en fine pris og billigere frakt.
Gi en lyd hvis det er av interresse

Mvh
Anders
 

Vedlegg

  • bilde.JPG
    bilde.JPG
    907 KB · Sett: 1.093
Litt usikker på hva transporten vil koste, men kan tippe på ca 1000kr fredi levert Stavanger for 1 fat. Vet at han lager fat i alle størrelser hvis noen vil ha et litt større
 
Hvis det samler seg noen interesserte så kan eg finne nøyaktig pris, transportkosten baserer seg jo på vekt/volum


Hymir Bryggeri
 
Tønnene vil komme på ca 1100kr ferdi til Stavanger, basert på at det blir 10 tønner.
Hvis noen av dere fortsatt har lyst på, gi meg en lyd så tar eg det videre hvis det blir mange nok
 
Tilbake
Topp