Brewtarget finnes for både Linux og Mac i tillegg til Windows, ikke Brewmateeskilrl skrev:Brewmate er gratis Brewtarget også, men det likte jeg ikke så godt
Tore B. skrev:Hvordan gjør jeg det? Er ikke så dreven i Windows at jeg har lært meg slike tricks.
HBjerkeli skrev:Har nettopp tatt i bruk Beersmith. inntil videre relativt intuitivt program. Men er det noen som kan gi et hint til hvordan jeg kan endre på spesifikasjoner i Inventory? Særlig ift. EBC så stemmer dette dårlig. Og så kan det jo være like relevant og simpelt hen legge til nytt i den ferdige lista. Glad for alle tips eller linker videre...
Mvh
Håkon
loebrygg skrev:Akuratt fått en iPhone 5 til jul og lurer på om det er noen brygge apper for den jeg bør benytte
Forslag?
Helst gratis
loebrygg skrev:Akuratt fått en iPhone 5 til jul og lurer på om det er noen brygge apper for den jeg bør benytte
Forslag?
Helst gratis
fmandal skrev:loebrygg skrev:Akuratt fått en iPhone 5 til jul og lurer på om det er noen brygge apper for den jeg bør benytte
Forslag?
Helst gratis
Gratis er de ikke, men jeg bruker BeerAlchemy på iphone, ipad og mac. Finfint bryggeprogram, imo.