Jan Morten skrev:Har benyttet BrewMate i det siste.
Synes det er lett oversiktelig og dekker basisbehovet greit.
Lastet denne ned på iPaden. Syns denne virket bra
Jan Morten skrev:Har benyttet BrewMate i det siste.
Synes det er lett oversiktelig og dekker basisbehovet greit.
Lastet denne ned på iPaden. Syns denne virket bra/quote] Hvordan får du den til å virke på ipad..? Får bare spørsmål om hvor jeg vil åpne den enten i Dropbox eller Evernote. Kan det være at det er et Windows program?
Runeska skrev:Lastet denne ned på iPaden. Syns denne virket bra/quote] Hvordan får du den til å virke på ipad..? Får bare spørsmål om hvor jeg vil åpne den enten i Dropbox eller Evernote. Kan det være at det er et Windows program?
Funket med en gang jeg åpnet programmet. Eneste innstillinger jeg har gjortver å forandre til matric system
Geir Ove skrev:iBrewMaster på iPad. Kan lage egne oppskrifter osv.
Ketil skrev:Du kan nemlig ikke lage, eller legge inn nye oppskrifter på iPad appen. Det må du gjøre på Macen, og deretter synkronisere med iPad. Da får du inn oppskriftene dine, og kan leke med dem.
Ketil skrev:Hvordan gjør du det Arne?
Hvor ligger "New recipe" på iPad appen?
Ketil skrev:Hvordan gjør du det Arne?
Hvor ligger "New recipe" på iPad appen?
Har du fullversjonen av programmet, eller bare den gratis "Reader"-versjonen?Rutof skrev:Ikke den muligheten på min iPhone og iPad
Ketil skrev:Jeg har betalt både for Mac og iPad versjon.
Hvis jeg trykker gruppe, får jeg edit øverst til høyre?
Får kun + for å lage en ny gruppe.
Du hadde blitt en veldig tørst mann...Ketil skrev:Hva skulle jeg gjort uten dette forumet og alle de fantastiske medlemmene?