Dag skrev:Men ØLET er likevel kortreist! :biersmile:
Dag skrev:Men ØLET er likevel kortreist! :biersmile:
Gahr skrev:Dag skrev:Men ØLET er likevel kortreist! :biersmile:
Bortsett fra alle ingrediensene...
Dag skrev:Men tilbake til topic. Jeg har nettopp brukt masse tid på å legge inn ingredienser og oppskrifter i min nylig installerte Beersmith. Men skal det virkelig være umulig å klippe og lime inn elementer fra Beersmith til andre windowsprogrammer?
last ned, og brenn ut.Huub skrev:Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Beersmith på CD i Norge?
Det som gjør denne ekstra kjekk er at den kan beregne hvor mye gjær du får ved å lage en flersteg-starter. Det kan vel ikke beregnes på MrMaltys kalkulator?Kjetil S skrev:Oppdaget nettopp at Brewzor for Android-telefoner har fått gjærkalkulator i tillegg til alt den hadde fra før (kalkulatorer for innmeskingstemperatur, hydrometerkorreksjon, IBU, etc.). Temmelig lik den som ligger hos MrMalty, men foreløpig bare for «basic starter» eller «stir plate». Et veldig hendig program under selve bryggingen, om enn ikke noe særlig å beregne oppskrifter på.
Kjetil S skrev:Oppdaget nettopp at Brewzor for Android-telefoner har fått gjærkalkulator i tillegg til alt den hadde fra før (kalkulatorer for innmeskingstemperatur, hydrometerkorreksjon, IBU, etc.). Temmelig lik den som ligger hos MrMalty, men foreløpig bare for «basic starter» eller «stir plate». Et veldig hendig program under selve bryggingen, om enn ikke noe særlig å beregne oppskrifter på.