Sindre E skrev:superdupert, og denne tåler trykket fra gassflaska?
neslekkim skrev:Sindre E skrev:superdupert, og denne tåler trykket fra gassflaska?
Veldig godt spørsmål, tror det der er ølslange.. selv har jeg kjøpt armert slange, men tror ikke trykket vi bruker på CO₂ er så høyt at det burde være problemer.
Tenker andre her har bedre svar på akkurat det, jeg tenkte bare på diameteren
Trykket i ølslangen er like stort som i co2 slangen, så det skulle ikke være noe problem. 1-2 bar, som man bruker til å karbonere øl, er ikke spesielt høyt trykk heller. har 8 bar i hageslangen hjemme og den tåler det uten problemer.Sindre E skrev:superdupert, og denne tåler trykket fra gassflaska?
Jon vold skrev:Jeg tenker å bestille noen fat og et komplett begynnersett med 19 liter + CO₂ flaske fra Candirect. Hva er erfaringene med 2 kg CO₂ flasken, er de greie å få fylt i Norge og er slanger og koblinger som følger med av en ok kvalitet. Er dette plug and play for en nybegynner? :attevar:
Sindree skrev:er du sikker på det, når jeg går til orderform kommer vat som en egen og prisen på et Corneliusfat f.eks blir da 44euro. og den tyske siden har høyere priser.