Jeg har det siste 3/4 året(+?) registrert at Brygg Selv stadig er utsolgt for noe av hva jeg skal ha. Jeg tror jeg har opplevd en gang den siste tiden at alt har vært på lager på Sofienmyr. Jeg har forøkt å spørre dem om det er økonomiske problemer eller at de bare benytter seg av sin markedsmakt og beregner seg svært lave stock-out kostnader i visshet om at kundene kommer tilbake. De hevder det bare er tilfeldigheter.
For meg er det i hvert fall tilfeldigheter nok. Jeg er lei av å enten måtte utsette planlagte brygginger eller reise østlandet rundt for å sanke sammen det jeg trenger. Jeg bor i Akershus Syd-øst. Jeg liker å hente tingene, men da kan det jo selvsagt ikke være for langt å kjøre. Er det noen som har en alternativ butikk å anbefale? En butikk som makter å holde varesortimentet sitt tilgjengelig?
For meg er det i hvert fall tilfeldigheter nok. Jeg er lei av å enten måtte utsette planlagte brygginger eller reise østlandet rundt for å sanke sammen det jeg trenger. Jeg bor i Akershus Syd-øst. Jeg liker å hente tingene, men da kan det jo selvsagt ikke være for langt å kjøre. Er det noen som har en alternativ butikk å anbefale? En butikk som makter å holde varesortimentet sitt tilgjengelig?