Bryggselv.no

Geir Ove

Dommer
Siden en leverandør ikke klarer å levere bestilte jeg varer fra bryggselv.no I går klokken 14:30. I dag klokken 18.00 fikk jeg melding om at pakken kunne hentes på min lokale post i butikk like utenfor Stavanger. 27 timer fra bestilling tIl levering!  :ilike:
 
Eg er også veldig imponert over Bryggselv.no. Kvar gang eg bestiller noko av dei, kjem det innen 3 dager(så sant det ikkje er helg). Og så er det veldig kjekt å ha muligheiten til å få tilsendt småting som brev.

Tommel opp her og :ilike:
 
Blir med på skrytet jeg..

Siden jeg skulle et ærend i nabolaget dro jeg innom, hyggelig kar som tok seg tid til en prat. Sånt syntes jeg er veldig bra, selv om jeg ikke akkurat kunne tiltulere meg som noen storkunde med det lille jeg skulle ha. Virker som han holder åpent når det passer kundene.. Litt rotete butikk, men som han selv sa også så går det meste som netthandel. Men han hadde vist planer om å lage litt butikk etter hvert også. Uansett, verd å legge turen innom om man er i de strøk.
 
Tommel opp herfra også. Kun positive opplevelser så langt :)

- Rask levering (2-4 dager til nordnorge, og da er det posten som er det tregeste leddet)
- Fornuftige priser
- Mulighet for paypal-betaling
- Både bestillingsbekreftelse og sendingbekreftelse på epost
- Sporingsnummer i sensingsbekreftelse
- Veldig hyggelig med info på epost om nylig ankommet gjær og mulighet for å få bestille spesielle gjærstammer man måtte ønske
- Info om produksjonsdato på gjær i nettbutikken (og nedsatte priser på halvgammel gjær)
 
Har handlet der 2 ganger siste måneden. En gang på regning, og en gang med visa. Begge deler fungerte knirkefritt!
Superrask levering, god innpakning og gode priser på både varer og porto. :skitbra:
 
Blir med på den. :ilike:
Har handlet der noen ganger nå.
Kjapt svar både på bestilling og mail.
 
Må også henge meg på skrytet.
Rask å få ut varene.
Gode priser.
GOD SERIVCE! (Svarer alltid utfyllende på mail)
Min favorittbutikk. :biersmile:
 
Enig i alt som er sagt over. Bryggselv er nå mitt førstevalg. Var litt skrantent med både humle og malt og til å begynne med, men nå er det blitt veldig bra. I tillegg til bra utvalg, og greie priser (stort sett samme nivå som de andre, og det er helt greit), har de den beste webløsningen, forutsigbare fraktpriser (får vite på forhånd hva frakten blir), rask ekspedering og datomerking av gjær på siden. Håper virkelig dette går rundt. Kanskje kan det til og med løfte de to andre "store", som forhåpentligvis får merke konkurransen.
 
Det eneste jeg har å utsette på bryggselv må være mangelen på mulighet til å se pris på varer inkludert moms. Det gjør det litt vanskeligere å f.eks. sammenlikne pris med andre steder.
 
Tilbake
Topp