Bryggselv.no

Muligheten for å kjøpe 100g knust malt er super for oss som ikke kjøper så mye malt! Ble plutselig mye mer aktuelt med all-grain eller partial. :) Og muligheten for knust malt i seg selv er flott! Forresten, hvor lenge holder knust malt seg?
 
Må nesten legge til at Bryggselv har fått rice hulls nå. Sikkert kjekt for dem som er plaget av stuck mash.

http://www.bryggselv.no/products/ris-skall-rice-hulls-1kg
 
Ole Mørkved skrev:

Risskall motvirker tetting av mesken. Gir ikke smak eller ekstrakt, kun ekstra "filter". Svært utbredt i bruk, så det senest hos Nøgne Ø sist helg.
 
Ny god erfaring med bryggselv.no, samt første "dårlige" erfaring.

Bra: Tok 2 arbeidsdager fra jeg bestilte til jeg hentet varene på postkontoret her i Trondheim (13 kg pakke).
Dårlig: De hadde glemt å knuse 4 kg med pale malt jeg bestilte..........  :noway:
 
Send han en mail så sender han deg de fire kg med knust malt fort som fy. Bryggselvmannen pleier å rydde opp etter seg.
 
bryggselv.no  :ilike: :ilike: :ilike: :ilike: :ilike: :ilike: :ilike:
Rask levering, alt var der + hyggelige og kjappe svar på mail! Anbefales så absolutt!  :skitbra:
 
Mine to siste bestillinger var feilpakket. Heldigvis henter jeg selv og går over varene og oppdaget det.
 
Tommyf skrev:
Mine to siste bestillinger var feilpakket. Heldigvis henter jeg selv og går over varene og oppdaget det.

Det skyldes vel kanskje noen nye, og foreløpig urutinerte, ansatte hos Bryggselv. Ikke lett å ha en eksplosiv vekst ;D
 
Eg og har opplevd litt rot i bestilingene, men dei har ordna opp og fiksa det kjapt.
so sørvisen er på topp  :skitbra: langt over Rolls-Royce
 
Kenneth N skrev:
Ny god erfaring med bryggselv.no, samt første "dårlige" erfaring.

Bra: Tok 2 arbeidsdager fra jeg bestilte til jeg hentet varene på postkontoret her i Trondheim (13 kg pakke).
Dårlig: De hadde glemt å knuse 4 kg med pale malt jeg bestilte..........  :noway:
[Ta deg en tur innom så knuser jeg malten din]

Sent from my HTC One X using Tapatalken fim 2
 
Dimmen skrev:
Eg og har opplevd litt rot i bestilingene, men dei har ordna opp og fiksa det kjapt.
so sørvisen er på topp  :skitbra: langt over Rolls-Royce

Ja. Men du har så mye pol øl på lager, så det går vel greit med litt rot i bestillingene ?  :)
 
Jeg sendte mail til Erik og sa at de hadde sendt feil, og i løpet av veldig kort tid fikk jeg en beklagelse og at de skulle sende meg knust. Selv uten å spørre om det. Service! De tjente nettopp en kunde for livet  ;D
 
Jeg er fast kunde hos Erik å han å hans nye makker er topp folk!! Supre mennesker hvor service er nr1!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har brukt bryggselv.no siden starten (som ikke er så lenge siden), og ser ingen grunn til å bytte leverandør. Rask og god service, de ringte til og med for å spørre om det var greit å bytte gjær, da de var utsolgt for den jeg hadde bestilt. :yes: Veldig grei og oversiktelig nettside hjelper også.
 
Får tommel opp på leveringstid men tommel ned på fraktpris..Bestillte 81kg malt i går fra Petit frakt kom på 701kr men bryggselv skulle ha 1033 for samme mengde det er en prisdifferanse på 332 kr. Samtidig ble malten også et par hundringser billigere fra Petit
 
Tilbake
Topp