Dugnad i bryggeriet tirsdag 6. mai 2014

Vi prøver oss med dugnad i bryggeriet igjen. Vi starter klokka halv seks. Følgende punkter er på programmet:

- Bygge hyller i kjølerommet
- Lage nye isolasjonskapper til grytene
- Sette opp en hylle over inngangen til bryggerommet
- Rydde. Det står en del ting i bryggeriet som ikke trenger å være der.
- Grundig vask
- Metallbeslag over inngangsdøra, så regnet holder seg ute.
- Evt. andre ting, hvis noen har noen gode ideer.

Det hadde vært fint om de som vet at de har ting stående i bryggeriet som ikke skal være der kunne fjerne det før eller under dugnaden.

Fint om de som har tenkt å dukke opp kan gi en lyd fra seg i denne tråden.

Det vil bli litt matservering.

Vi vil også lodde ut et par kjekke gjenstander til brygging blandt de som møter opp.
 
agedahl skrev:
Jeg kommer på denne.

Noe verktøy vi trenger til noen av gjøremålene?

Fint dere kommer :)
Vi trenger i hvert fall en bormaskin/kraftig batteridrill, bor, skrutrekkere, Kappsag til å kappe 2-tomm-2-tomm, gjerne elektrisk. En støvsuger kunne vært greit å ha også.
 
gunnark skrev:
agedahl skrev:
Jeg kommer på denne.

Noe verktøy vi trenger til noen av gjøremålene?

Fint dere kommer :)
Vi trenger i hvert fall en bormaskin/kraftig batteridrill, bor, skrutrekkere, Kappsag til å kappe 2-tomm-2-tomm, gjerne elektrisk. En støvsuger kunne vært greit å ha også.

Regn med meg.
Jeg kan ta med boremaskin/batteridrill og bor, skrutrekkere og elektrisk kappsag.
 
Minner igjen om dugnaden førstkommende tirsdag klokka 1730 på Godlia.
Det har ikke vært kjemperespons ennå, så jeg håper noen fler slenger seg på. (si fra i denne tråden)

Det står igjen litt rester av ikke det verste ølet fra NM-dømminga som er dedikert til de som møter opp på dugnaden.
Vi starter dugnaden med litt pizza, øl, og fordeling av oppgaver, og holder på så lenge folk gidder, og på den tiden er vi forhåpentligvis ferdig med mesteparten av det vi har planlagt. 
 
Torleif H skrev:
Kan ta med bormaskin hvis det fortsatt er behov..

Sent fra min C5503 via Tapatalk

Tar du med bormaskina, Torleif?
Eivind skulle tatt med en slagdrill, men den var lånt bort.
 
Takk til alle som dukket opp på dugnaden i dag. Vi fikk gjort alt som sto på planen, pluss begynt på en testavretting av gulvet.
Det ser ryddig og fint ut i lokalene nå, og jeg håper alle som er innom lokalene prøver å holde det sånn.
 

Vedlegg

  • 2014-05-06 21.15.40.jpg
    2014-05-06 21.15.40.jpg
    130 KB · Sett: 94
Tilbake
Topp