Nei. Ekstra fint med en nisse
Men er det nok med ett liggeunderlag. Hører om folk som pakker på mer enn det..
jølle skrev:Clas ohlson har liggeunderlag til en billig penge. Dette er sort og ser ganske så greit ut.
arefsahl skrev:jølle skrev:Clas ohlson har liggeunderlag til en billig penge. Dette er sort og ser ganske så greit ut.
Koster kun 79,- for ett vanlig 180*50cm.1,4cm tykt.
Ørnegård skrev:Takk for svar om liggeunderlag. Nyttig info om krymping. Kan vel være en fordel å starte med noe overlapp da
leander skrev:Har bytta kran, men får den ikke tett i hele tatt, noen som har noen lure triks? Lurer på om det hadde vært lurt og forsterke litt rundt den nye krana for selve beer brewer'n gir litt etter om jeg drar litt i krana. Alle tips taes imot med takknemlighet. Er bryggesugen og gjæra ligger klar i kjøleskapet.
Hvilken type kran/gjennomføring bruker du? Dvs hvordan ser den ut på innsiden av BBen?leander skrev:O-ringer er selvfølgelig på plass. Strammer jeg for hardt "svetter" de av, strammer jeg for lite blir det jo heller ikke tett.
leander skrev:Har bytta kran, men får den ikke tett i hele tatt, noen som har noen lure triks? Lurer på om det hadde vært lurt og forsterke litt rundt den nye krana for selve beer brewer'n gir litt etter om jeg drar litt i krana. Alle tips taes imot med takknemlighet. Er bryggesugen og gjæra ligger klar i kjøleskapet.