Kan stilles fra 0-125? Om jeg ikke husker feil i farta.
Men med hvilke mellomtrinn? På bratberg kan du stille den så den varmer med begge ellementer, 2,5kw men kutter på bestemt temp men med 5 graders trinn hvordan fungerer dette på beerbrew?
Kan stilles fra 0-125? Om jeg ikke husker feil i farta.
Men med hvilke mellomtrinn? På bratberg kan du stille den så den varmer med begge ellementer, 2,5kw men kutter på bestemt temp men med 5 graders trinn hvordan fungerer dette på beerbrew?
Problemet er løst!
Så lenge du er forberedt på å styre temp manuelt og ikke brygger mye doble eller triple brygg eller mer enn 50% hvete er det gull. Det er begrenset med plass til malt og langt og smalt maltrør kan gi stuck mash om du ikke passer på.
Vi har ikke rørt i mesken de siste 15-20min for å få litt bedre filtrering + lengre skylling. Det vi ikke helt skjønner er hvordan man greier og holde vann nivået over mesken ved skylling slik som flere har beskrevet. Hos oss renner det rimelig kjapt gjennom og det hele er over på mindre enn 15min. Er det noe vi har misforstått angående skyllingen?
La på kjølepasta under SSR´en idag. Vil anbefale alle til å gjøre det samme. Det blir varmt nok under der, så det er ikke vits at SSR´en er varmere enn det den må være.