FredT skrev:Det er nok ikke bare DHL som regner frakten med i grunnlaget for mva og tolllbehandling. Det skal og gjør antar jeg alle, for slik er reglene.
FredT
Bjarte H skrev:Ikke når varens verdi er under 200,- i seg selv, da skal frakt utelates .
Har laget en ny tråd for bestillingen til Trondheim under kategorien "Kjøp og salg av utstyr og råvarer" herBjarte H skrev:Jeg tar nå imot reserveringer for fat til Trondheim pr. epost: bjarte.halvorsen(at)gmail.comBjarte H skrev:Tror ikke det er noen som vil ta på seg utlegg og hele arbeidet. Hvis ingen ting skjer frem til nyåret bestiller jeg inn en palle ball lock Q2, dvs. 60 stk som er overhalt. Det kommer da på rundt 350,- stykket for de som er interessert.Bård skrev:rant denne ut i sanden?
De som allerede har sendt epost/melding/postet her, og har fått svar, trenger ikke å sende på ny. Det gjelder altså brukte fat og jeg kan ikke garantere noen pris, men mest sannsynlig kommer det til å bli rundt 350,-
FredT skrev:jikvig har sms,et meg idag, og "truer" med å hente sine og dine neslekkim ut i neste uke. Skal ringe først for sikkerhets skyld. Men om nortvedt skal nedover likevel ....
Vel vel - dere for organisere som det passer best.
FredT