hansjrgenksa
Norbrygg-medlem
Hei
Jeg kunne godt tenke meg 3 stk
Jeg kunne godt tenke meg 3 stk
FredT skrev:Jeg bestiller noen føtter ekstra ettter din anbefaling. Pakninger bryr jeg meg ikke om å bestille "i tilfelle". Det har jeg liggende her ekstra til egne fat, og jeg antar det er fornuftig for andre å bestille slike selv. Jeg har selv kjøpt komplette? (den store + 4 små) O-ringsett fra Brewers Discount for 2 USD per sett.
For øvrig et firma jeg på det varmeste kan anbefale. Gode priser, og kjapp leveranse. Men ikke spør (mail) om noe - det drøyer med svar på slike. Men ved bestilling altså - kjapt og greit. Opplyser ikke om fraktpris ved nettbestilling, men belaster kortet med det aktuelle beløpet. F.eks. koster inn/ut koplingene til fatene våre USD 3,85/stk. http://www.brewersdiscount.net/
Jeg tar nå imot reserveringer for fat til Trondheim pr. epost: bjarte.halvorsen(at)gmail.comBjarte H skrev:Tror ikke det er noen som vil ta på seg utlegg og hele arbeidet. Hvis ingen ting skjer frem til nyåret bestiller jeg inn en palle ball lock Q2, dvs. 60 stk som er overhalt. Det kommer da på rundt 350,- stykket for de som er interessert.Bård skrev:rant denne ut i sanden?
Det tilkommer moms og fortollingsgebyr. Så da blir det vel 345,- + fortollingsgebyretFredT skrev:Det eneste som da kommer i tillegg er fortolling, og det kan neppe bli en formue av det.
FredT skrev:Hei Bjarte,
Mva har jeg da vitterlig regnet med i beløpene jeg oppga - trodde jeg. Mulig jeg ordla meg lite forståelig.
Tar det igjen:
Jeg er belastet kr 13.330,80 for 60 fat inkludert frakten hjem. 25% mva av denne summen må jeg betale til speditøren når fatene utleveres her.
25% av 13.330,80 = kr 3332,70 - summert = kr 16663,50 dele på 60 = kr. 277,73 per stk. inkl. mva.
Så det er bare fortollingen, og mva av denne, som kommer i tillegg. Kan ikke skjønne annet.
mvh
Fred