Fellesbestilling av corneliusfat?

mojo skrev:
Ser ut som Vin og Bar ikke har sitt NM-tilbud lenger..

Da vet jeg ikke hvem som har det beste tilbudet lenger :jaha: Mulig at de er villige til å gi det samme tilbudet hvis det er snakk om en litt større bestilling.

Kanskje det hadde vært en idé å dele dette opp i to seperate fellesbestillinger?? Det er vel ikke så sannsynlig at det blir bestilt inn nye og bruke fat fra samme sted uansett? :)
 
Får blåse liv i denne igjen.

Vi er interessert i 7 brukte fat dersom det blir noe av bestillingen.

MVH
Børge
 
Har da gjort som antydet og laget (nok en) ny streng for oss som vil kjøpe nye Corneliusfat.

Har fått et godt, men riktignok uforpliktende tilbud fra Vin og Bar på 650,- under gitte forutsetninger.

Les mer i strengen:
http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,3395.0.html
Håper at det fortsatt er stor interesse for nye fat og at dere vil benytte den nye strengen. Så ønsker jeg dere som vil gå for brukte, lykke til videre med dette :)
 
Bjarte H (Trondheim) og jeg (Bergen) diskuterer nå en løsning der vi organiserer fellesbestilling av brukte fat Q2 fra candirect til disse to byene. Bjarte H er i dialog med styret om evt. samarbeid med dem. Vi kommer tilbake med mer info over påske.

Personer i Oslo eller andre byer som kan tenke seg å organisere bestillinger til sin by, kan sende PM til Bjarte H eller meg. Spesielt Oslo, Tromsø og evt. Kristiansand er aktuelt her, utfra det som har vært nevnt i tråden. Det bør være potensiale for 60 fat for å oppnå ønsket pris, derfor ser vi først og fremst for oss Trondheim, Bergen og Oslo.
 
Jeg er nok interessert i 4-6 fat dersom det blir noen fellesbestilling til Oslo, men orker ikke ta på meg noe organisatorisk ansvar i denne omgang. :)
 
jeg hiver også inn bestilling på 5 brukte fat ,om det gjennomføres ,gjerne via Bergen el ,kristiansand ,da det er nærmest Stavanger  ;D
 
Yes, kan tenke meg 2-3 brukte fat til Oslo selv. Noe organisering kan jeg vel vurdere å bli med på, men slipper gjerne.
 
Hvordan ligger det an med denne fellesbestillingen av fat til Oslo? Ingen som har meldt seg som frivillig til å organisere? Jeg kan godt ta i et tak, men trenger i hvert fall hjelp med det økonomiske. Har Norbrygg kommet med noen tilbakemelding?
 
Ølvind skrev:
Hvordan ligger det an med denne fellesbestillingen av fat til Oslo? Ingen som har meldt seg som frivillig til å organisere? Jeg kan godt ta i et tak, men trenger i hvert fall hjelp med det økonomiske. Har Norbrygg kommet med noen tilbakemelding?

Kasserer i Norbrygg pleide selv, og anbefalte oss, til å bruke en privat bankkonto som tømmes og brukes kun til formålet i tiden handelen pågår :)
Det begynner å bli litt seint med bestilling før sommeren for min del, men jeg kan gjerne ta på meg ansvar for en palle til Trondheim fra. midten av august
 
Bård skrev:
rant denne ut i sanden?
Tror ikke det er noen som vil ta på seg utlegg og hele arbeidet. Hvis ingen ting skjer frem til nyåret bestiller jeg inn en palle ball lock Q2, dvs. 60 stk som er overhalt. Det kommer da på rundt 350,- stykket for de som er interessert.
 
Tror ikke det er noen som vil ta på seg utlegg og hele arbeidet. Hvis ingen ting skjer frem til nyåret bestiller jeg inn en palle ball lock Q2, dvs. 60 stk som er overhalt. Det kommer da på rundt 350,- stykket for de som er interessert.

Supert.  Jeg trenger 10 stykk.  Når kan vi forvente at disse er i Trondheim?
 
Ørjan B skrev:
Supert.  Jeg trenger 10 stykk.  Når kan vi forvente at disse er i Trondheim?

Jeg vet ikke hvor lang tid denne typen frakt tar, men det ankommer nok ikke før i slutten av januar, tidligst.
 
Bård skrev:
rant denne ut i sanden?

Når det gjelder fellesbestillingen av fat til Oslo, så kan jeg si 'tvert imot'. :) Den er allerede gjennomført av [iurl=http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,4114.0/all.html]MartinE og Vin og Bar[/iurl] i høsten 2010.

Fellesbestilling av fat til Trondhjem og Bergen derimot tror jeg ikke er gjennomført ennå. Men det som ikke er, kan bli.  :yes:
 
Bjarte H skrev:
Tror ikke det er noen som vil ta på seg utlegg og hele arbeidet. Hvis ingen ting skjer frem til nyåret bestiller jeg inn en palle ball lock Q2, dvs. 60 stk som er overhalt. Det kommer da på rundt 350,- stykket for de som er interessert.

Jeg er med på 6 stk!
 
gjerne 4 stk. (skal til/gjennom Trondheim i februar eller mars så kan hente)
hva betyr Q2? samme fat som petit selger?
 
Candirect skrev:
- Q2 completely overhauled kegs, all sealings on valves, lid and tubings new
Dette er altså brukte fat.

Sist jeg så på det syntes jeg at det var kludrete å komme frem til riktig pris mtp. fortollingsgebyr osv. Jeg ser for meg at jeg bestiller en palle til meg selv, privat. Og så selger videre de fatene jeg ikke skal ha. Jeg kommer nok til å ta noen kroner pr. fat for utlegget, jobben og risikoen ved det, men det er ikke akkurat noe jeg har planer om å gjøre meg rik på.

Det er mest aktuelt med henting hos meg sentralt i Trondheim. Det kan også blir mulighet for at jeg tar med noen fat til Oslo i ny og ne, men det blir på buss / tog og derfor ikke så mange i slengen. Hvis jeg skulle få tak i returbil fra et bilutleiefirma er det mer aktuelt å kjøre et lass ned til Oslo, med eventuelt stopp på veien.

Jeg kommer til å legge ut mer info når det nærmer seg, og tar da bestillinger pr. epost. Det er med andre ord ikke nødvendig å poste her og nå :)


Og, som sagt. Hvis noen andre har lyst til å gjøre dette, synes at det burde gjøres på en annen måte e.l så er det bare å si ifra. :)
 
Hei Bjarte H.,

I tilfelle jeg skulle få lyst til å ta en slik pall hjem til fordeling på østlandet (Sarpsborg), fra hvilket firma er det gunstig å kjøpe slike ?

FredT
 
FredT skrev:
Hei Bjarte H.,

I tilfelle jeg skulle få lyst til å ta en slik pall hjem til fordeling på østlandet (Sarpsborg), fra hvilket firma er det gunstig å kjøpe slike ?

FredT

Jeg har kommet frem til at candirect.de er best/enklest  :)
 
FredT skrev:
I tilfelle jeg skulle få lyst til å ta en slik pall hjem til fordeling på østlandet (Sarpsborg), fra hvilket firma er det gunstig å kjøpe slike ?

Du får si ifra om det skulle bli fat tilgjengelig for oss i Oslo om du evt tar en slik runde, hvis prisene er i området som nevnt ovenfor, ca 350++, så er det serdeles interresant med noen..
 
Tilbake
Topp