Fellesbestilling på cornelius-fat hos Bryggeland

Noen som har erfaring med en slik fellesbestilling?

Når de skriver kan hentes i butikk, så regner jeg med at vi får beskjed om når de kan hentes?

Er dette nye fat?
 
Kjøpt fra de tidligere. Det er nye fat, til en super pris.
Jeg fikk mail sist gang jeg bestilte, og hentet i butikken samme dag.
Uproblematisk.
Skal vel ha noen til.
 
Tim skrev:
runeni skrev:
Hva er prisen?

Prøvd linken? ;)
Står i første post også.

Sent from my GT-S5300 using Tapatalk 2

Det så ikke jeg noe til før jeg åpnet forumet i en nettleser. Bruker Tapatalk på iPad og den viser kun den første linja av første post. Pussig...
 
Ser alt her på Android, helt nybegynner på smarttelefon så vet ikke noe om det med versjoner og sånt..

Sent from my GT-S5300 using Tapatalk 2
 
Bruker versjon 1.16. Har også lagt inn Tapatalk HD, men den er ubrukelig. Krasjer hver gang jeg klikker på et emne for å lese en tråd.
 
Ikke greit å skjønne alt i denne dataverden, men men, tenker jeg kommer til å hive meg på denne bestillingen før fristen, 650,- er vel en absolutt konkurransedyktig pris?
 
650kr er super pris. Dette gjelder alle størrelser, og er vel noe av det bedre man kan få på 9-litere, der det er vanskelig å få tak i selv brukte fat.
Jeg var med på fellesbestillingen i høst. Litt ventetid, men verdt det. Sånn jeg forstod det, så regner de med levering i april en gang, men eksakt dato har de vel ikke, da de kjører megabestilling til lave priser, og må vente til fabrikkene i Italia får produsert de. Fatet jeg fikk var iallefall strøkent :)
 
oyroy skrev:
650kr er super pris. Dette gjelder alle størrelser, og er vel noe av det bedre man kan få på 9-litere, der det er vanskelig å få tak i selv brukte fat.
Jeg var med på fellesbestillingen i høst. Litt ventetid, men verdt det. Sånn jeg forstod det, så regner de med levering i april en gang, men eksakt dato har de vel ikke, da de kjører megabestilling til lave priser, og må vente til fabrikkene i Italia får produsert de. Fatet jeg fikk var iallefall strøkent :)

Konge, gleder meg!  :)
 
Svarte.. Bestilte nylig 4 fat fra lundteknik.. Brukte sådan. De kommer seg på under 600kr ferdig fraktet hjem dog, så man får heller slå til på nye fat i neste runde! Gjør det egentlig noe om fata er nye eller brukt (men overhalt), bortsett fra mulige bulker og missfarging?
 
Lurer veldig på om jeg skal slenge meg med på denne bestillingen. Hva vil dere anbefale når det gjelder størrelse? Brygger for det meste 21 liters batcher som skal flaskes/tappes på fat.
Liker godt å ha det på flasker.

Lurer derfor på om jeg skal gå for 19 eller 12 liters fat.
Om jeg vil ha noe på flasker for å gi bort osv, trenger man kanskje ikke fylle opp fatet helt, bare man fyller det opp med co2 først?

Trenger anbefalinger ???
 
Min personlige favoritt er 12-liters fatene. Utrulig greie å ta med seg, når man har behov for det.
Og det skjer titt og ofte for min del. I tillegg er man jo ambulerende brygger :)
 
Fellesbestilling blir jo helt feil ord å bruke hvis noen betaler 650,- mens andre må ut med 679,-.
Hadde det vært felles, hadde alle betalt det samme....
Selv om 679,- antakeligvis er en grei pris.
 
Tilbake
Topp