Forumet er oppdatert

gustavf

Administrator
Forumet er nå oppdatert og kjører på XenForo som motor for det tekniske.

Den viktigste endringa er at utseendet er helt nytt. Bruk denne tråden for å rapportere feil og problemer med den nye løsningen.

Kjente feil:
  • Tilgang til «Det lille ekstra» for medlemmer er ikke klart. Rettet 2014-06-05
  • Søkefunksjonen er ikke ferdig justert.
  • Tapatalk er ikke installert. Rettet
  • Gamle URLer fungerer ikke. Rettet 2014-06-05
  • Brukere som ikke hadde fødselsdato registrert har fått fødselsdato 1. januar 1900 og kan ikke endre denne. Rettet 2014-06-04
  • Samtaler (private meldinger) er ikke tilgjengelig. Rettet 2014-06-04
 
Sist redigert:
Så langt ser det bra ut.

Ein liten kommentar har eg: det hadde vore greit om "nye innlegg" automatisk vart sortert på det nyaste først - slik det var på det gamle forumet.
 
Under betaversjonen så var det ett panel hvor man kunne justere farger og bakgrunn selv. er denne funksjonen mulig å få tilbake?
Det er rett å slett for mye hvitt. og ikke spesielt øyevennlig.
 
Under betaversjonen så var det ett panel hvor man kunne justere farger og bakgrunn selv. er denne funksjonen mulig å få tilbake?
Det er rett å slett for mye hvitt. og ikke spesielt øyevennlig.

Har lagt inn «Egenvalgte farger» som stil. Kan velges nede til venstre.

Ellers synes jeg ikke det er for mye kontrast, men smak og behag osv..
 
Og vips så var bakgrunnen gul igjen...
Går det an å legge til flere valgmuligheter i AD styler?
 
Er det ikke slik nå at på siste innlegg og man klikker deg inn på en tråd at man automatisk kommer ned til siste innlegg? var så deilig at man slapp å scrolle seg ned vær gang :p
 
Finnes det et valg for hvor mange svar man vil ha på hver side for diskusjoner som går over flere sider ? Tidligere kunne man velge "Alle" som sidetall og slippe å forholde seg til sider. Synes det var lettere å lese seg gjennom en lang tråd da.
 
Feil:

Klarer ikke starte samtale med noen (sende PM). Testet med to forskjellige mottakere. Får feilmelding om at jeg ikke får starte samtale med vedkommende.
 
Har lagt inn «Egenvalgte farger» som stil. Kan velges nede til venstre.

Ellers synes jeg ikke det er for mye kontrast, men smak og behag osv..

Så bra, da kan jeg sette egne valg. Ikke så mye som skal til, men bare en liten dus nyanse på bakgrunnsfargen så er det litt mer behagelig å se på over lengre tid. Ellers så ser det jo litt mer flashy ut enn det gamle. og det er jo bra :)
 
Tilbake
Topp