Glass (Hadeland) og kaserolle på tilbud!

RolfK

 
Coop Obs Lade i Trondheim (og kanskje andre Obs-butikker) har Hadeland glassverks Augustin ølglass på tilbud! Fine tulipanformede glass som til vanlig koster 599,- for en sixpack, nå koster de 149,- ! De hadde ihvertfall det på mandag, da jeg kjøpte :)

De har også 20 liters kaserolle til 399,- !
 
Hadde de alle typene? Hvilken kjøpte du?
Er på utkikk etter typen "den fyldige å runde".................... uten at noen skal dra noen konklusjoner  :noway:
 
Jeg har nettopp vært der og kjøpt en pakke med 6 fyldige og runde. Prøver ett av glassene med en IPA nå faktisk.
Takk til RolfK for tipset.
 
Jeg kjøpte også "fyldige og runde"  :biersmile:
Så ikke de andre typene, så jeg tror de kanskje bare har de fyldige.
 
Så det ut som de hadde mye? evnt om noen vet om de har det samme tilbudet på noen butikker på østlandet?
Dette er geniale glass til aromatiske øl  :skitbra:
Alle bør bare løøøøpe å kjøøøpe..  :)
 
Var på OBS på Løren, og fant Augustin fyldige og runde, to esker, en med det defekt glass, og en som var komplett. Dvs, de hadde.  ;D
Tilbudet er ikke likegodt som i tidligere rapportert, men 299 for ei eske er ikke så ille.

De har igjen også noen esker med de slankere glassene, og de mindre glassene..

Vakre glass, det skal de ha.. :)

I slike butikker så er det ikke så gøy å kjøpe glass egentlig, du må selv sjekke at glassene er hele og pene, ellers kan du risikere å ende opp med knuste glass, litt kjipt.
På Glassmagasinet etc så sjekker de for deg så du slipper å stå der å jåle i butikken.. :), men det er vel det du betaler for..
 
Synes også at den lille boka som fulgte med var veldig kjekk, artig at "vanlige" folk som kjøper slike glass kan få øynene opp for mer enn bare pils ;)
 
Jepps, Hadeland er ikke så bortreiste der, Kjøpte Congac glass av de tidligere, Odysse serien, tuilpan-formede, der var det også en bok synes jeg å erindere.

Tror jeg må en tur til på butikken faktisk, De hadde jo de små dram-glassene i samme Augustin serie, er vel de som er mer riktige til Akevitt og denslags..  :)
 
Takk for godt tips! Nå kan jeg nyte god foreign stout fra skikkelige glass! En ting er sikkert, jeg hadde ikke fått meg nye glass med det første uten godt tips  :skitbra:
 
Var innom OBS vinterbro for et par dager siden. Der hadde de mange kasser med de "fyldige runde" og noen kasser med pilsner. De sto merket til 449,- men i kassa ble det 199. Je
 
Tilbake
Topp