Hvordan er du fornøyd med brewtrolleren? Gjort mye tilpasninger i koden eller standard?
Sist redigert:
Edit2: bare innrøm det først som sist, dette er gjort for morroa sin del og ikke kost/nytte
isåfall kudos for imponerende anlegg
Sånn både og fornøyd. Nå fungerer det utrolig bra, så jeg er jo fornøyd. Måtte fikse et par bugs, men det var ikke så problematisk. Selv ikke for en amatør som meg.Hvordan er du forbøyd med brewttolleren? Gjort mye tilpasninger i koden eller standard?
Hei Bjarte! Forbilledlig bryggeri du har. Hvilke elektriske/elektroniske ventiler bruker du? Har du link.? Tenker å bruke BCS etterhvert og bygging av styreskap. Flysparge kan vel også justeres med pumpehastighet? Fantastisk design på bryggeriet ditt!Absolutt. Men det har jo gjort at jeg kan brygge hver uke. Det er det jo nytte i.
Sånn både og fornøyd. Nå fungerer det utrolig bra, så jeg er jo fornøyd. Måtte fikse et par bugs, men det var ikke så problematisk. Selv ikke for en amatør som meg.
Vel. Har brygget over 1000L på dette bryggeriet siden det stod ferdig, så nå er ikke litersprisen så hinsides lengre.
Takk Oddvar! Visste jeg hadde sett det en plass!Her svarer han på det ;
http://forum.norbrygg.no/threads/hopster-bryggeri.15168/page-6
Aliexp eller ebay, og cr02?Har kjøpt en av disse ventilene, kjøper nok flere.
Tenkte å bygge slike selv men det er bortkastet med de prisene vi må betale for en ferdig ventil