Hva fikk du i posten i dag?

679ae144dc57e036609b14ffd875533d.jpg
 
Hvilken kjøler er det, og hvor får man kjøpt den?

Edit: Fant den på flere bryggebutikker etter et par søk.

Hvordan er støynivået?

Jeg har dessverre ikke fått startet den enda, men skal til pers på søndag sammen med unitanken. Kan oppdatere da.

Mulig jeg bare starter en egen tråd på det, da jeg stadig støter på spørsmål rundt det jeg holder på med nå. Unitank og glykolkjøler. Så kan de som kommer senere forhåpentligvis få noen svar om de lurer på det samme. Ikke alt for mye info lett tilgjengelig der ute.
 
Det er et lokk som kan åpnes for å tilsette humle så man slipper å ta av hele lokket. Mindre oksygen i gjæringskaret.

Brukes vel egentlig for å tappe honning fra fat osv.
 
Jeg har dessverre ikke fått startet den enda, men skal til pers på søndag sammen med unitanken. Kan oppdatere da.

Mulig jeg bare starter en egen tråd på det, da jeg stadig støter på spørsmål rundt det jeg holder på med nå. Unitank og glykolkjøler. Så kan de som kommer senere forhåpentligvis få noen svar om de lurer på det samme. Ikke alt for mye info lett tilgjengelig der ute.

God idè med å starte ny tråd, det sklir litt ut her, og i den andre "Hjelp til innkjøp av konisk gjæringstank".
En egen unitank/glykolkjøler tråd?
 
Den så snasen ut. Har du link? Er det den fra Brewshop?

Edit: Nå fant jeg den ja. Har displayet tilfeldigvis skruefester for å montere på vegg?
Ikke så gal pris på denne, og jeg har tilgode og få moms på sendinger fra Ebuy, ikke fått moms fra Ali heller.
Ja det er skruefester til vegg på den, men fra Ebuy kommer den bare med US plug/lader
Hadde en gammel mobillader som jeg klipte ledning på og koblet sammen med ledningen på den som fulgte med.
Fungerte som bare det.
Tror ikke det følger med lader om man kjøper på Brewshop
https://www.ebay.com/itm/American-W...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
 
Ikke så gal pris på denne, og jeg har tilgode og få moms på sendinger fra Ebuy, ikke fått moms fra Ali heller.
Ja det er skruefester til vegg på den, men fra Ebuy kommer den bare med US plug/lader
Hadde en gammel mobillader som jeg klipte ledning på og koblet sammen med ledningen på den som fulgte med.
Fungerte som bare det.
Tror ikke det følger med lader om man kjøper på Brewshop
https://www.ebay.com/itm/American-W...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Hvordan er det med auto-off på denne når den kjører på strøm? Står den på til du slår den av manuelt, eller slås den av automatisk etter en stund?

Sent via Tapatalk
 
Tilbake
Topp