Hvor kjøpte du ph-måleren?
Kom Ikke akkurat i posten, men hvertfall fått i dag
Hvilken kjøler er det, og hvor får man kjøpt den?
Edit: Fant den på flere bryggebutikker etter et par søk.
Hvordan er støynivået?
Jeg har dessverre ikke fått startet den enda, men skal til pers på søndag sammen med unitanken. Kan oppdatere da.
Mulig jeg bare starter en egen tråd på det, da jeg stadig støter på spørsmål rundt det jeg holder på med nå. Unitank og glykolkjøler. Så kan de som kommer senere forhåpentligvis få noen svar om de lurer på det samme. Ikke alt for mye info lett tilgjengelig der ute.
Dersom du ønsker å flashe stc’n, kan jeg gjøre det for deg - forutsatt at det er riktig modell [emoji4]tidlig julaften idag! 2st stc1000, 5m varmebelte, 300g citra, 100g lemondrops. igår kom min nye Raspberry pie å alamode kort
Dersom du ønsker å flashe stc’n, kan jeg gjøre det for deg - forutsatt at det er riktig modell [emoji4]
https://forum.norbrygg.no/threads/stc1000.23267/page-17#post-271886
Dukket opp idag, byttet ut den gamle Biltema vekta. innveiing av en dose hjemmebrygget Bayer, mmm smaker godtVis vedlegget 36232
Ikke så gal pris på denne, og jeg har tilgode og få moms på sendinger fra Ebuy, ikke fått moms fra Ali heller.Den så snasen ut. Har du link? Er det den fra Brewshop?
Edit: Nå fant jeg den ja. Har displayet tilfeldigvis skruefester for å montere på vegg?
Hvordan er det med auto-off på denne når den kjører på strøm? Står den på til du slår den av manuelt, eller slås den av automatisk etter en stund?Ikke så gal pris på denne, og jeg har tilgode og få moms på sendinger fra Ebuy, ikke fått moms fra Ali heller.
Ja det er skruefester til vegg på den, men fra Ebuy kommer den bare med US plug/lader
Hadde en gammel mobillader som jeg klipte ledning på og koblet sammen med ledningen på den som fulgte med.
Fungerte som bare det.
Tror ikke det følger med lader om man kjøper på Brewshop
https://www.ebay.com/itm/American-W...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Det har jeg ikke fått sjekket ut ennå, setter den på og ser hva som skjerHvordan er det med auto-off på denne når den kjører på strøm? Står den på til du slår den av manuelt, eller slås den av automatisk etter en stund?
Sent via Tapatalk