Hva fikk du i posten i dag?

Riktig nok ikke i dag men i går
Tror dere ikke noen hadde vært så frekke å utgitt seg for å være meg på Strømmen hjemmebrygg forrige helg
Ringte dem på mandag for å forhøre meg om jeg kunne bruke gavekortet der i nettbutikken. Fikk da høre at noen hadde vært der og brukt det på lørdag :eek:. Han jeg snakka med var grei og det skulle ikke gå utover meg så fikk pakken min i går :)

Vis vedlegget 54668

Vis vedlegget 54667

Får bruke denne innen julaften :oops:
Noen som ikke burde vise fjeset sitt på strømmen igjen, ihvertfall. Det er utrolig lite kult.
 
Tror dere ikke noen hadde vært så frekke å utgitt seg for å være meg på Strømmen hjemmebrygg forrige helg
Ringte dem på mandag for å forhøre meg om jeg kunne bruke gavekortet der i nettbutikken. Fikk da høre at noen hadde vært der og brukt det på lørdag
Fy faen så frekt! Den det gjelder må vel nesten være Norbrygg-medlem for å ha plukka det opp, og kanskje aktiv leser av forumet, så skulle ønske det var noe jeg kunne si som gjorde at et sånn avskum faktisk kjente skam, men tviler på at det er tilfelle.
 
Fy faen så frekt! Den det gjelder må vel nesten være Norbrygg-medlem for å ha plukka det opp, og kanskje aktiv leser av forumet, så skulle ønske det var noe jeg kunne si som gjorde at et sånn avskum faktisk kjente skam, men tviler på at det er tilfelle.
Det er nesten så man skulle tro vedkommende var på klubbmesterskapet, men vi får vel håpe det ikke er noen vi har delt øl med.
 
De løste det ved å ha en liste ved kassa. Så hvem som helst kan jo ha brukt det. Var litt skeptisk, men trodde vel ikke at noen skulle være frekke nok
 
Fy faen så frekt! Den det gjelder må vel nesten være Norbrygg-medlem for å ha plukka det opp, og kanskje aktiv leser av forumet, så skulle ønske det var noe jeg kunne si som gjorde at et sånn avskum faktisk kjente skam, men tviler på at det er tilfelle.

Nei slike folk gjør bare det de mener de fortjener og har rett på, tror vi alle kjenner slike, straffemetoder som fx. amputering av hodet har vi ikke i norge så slikt må vi leve med.
 
Jeg var litt usiker på om jeg skulle poste denne her, eller i "norges beste bryggebutikk" tråden...

Bestilte osteløpe og Jovaru gjær hos @Strømmen Hjemmebrygg AS . Dagen etter ringte de fra Strømmen: "Gjæren du bestilte har litt dårlig dato, så vi må fjerne den fra bestillingen din. Men vi sender deg to pakker gratis, så du får prøve gjæren allikevel".

Strømmen er second to none når det gjelder kundeservice. Bra jobba, og tusen takk :beercheers:

267906018_457636839063517_7697606342015029848_n.jpg
 
Tilbake
Topp