Hva har du 3D printet i dag

Hellow printers, ser litt på denne, virker å være et bra tilbud, true or false? brukbar eller ?
Litt dyr til mine behov som i hovedsak har vert sodastreamfot :)
Dere har høyere kompetanse enn meg så da er det lettere å spørre enn å lese seg helt sprø.

Hellow printers, ser litt på denne, virker å være et bra tilbud, true or false? brukbar eller ?
Litt dyr til mine behov som i hovedsak har vert sodastreamfot :)
Dere har høyere kompetanse enn meg så da er det lettere å spørre enn å lese seg helt sprø.
Jeg har lillebroren a1 mini. Har vel ca 1000 timer print og de få gangene det har vært problemer har det vært min egen skyld. Feil innstillinger, feil filament osv. Har ingen erfaring med andre merker men i følge diverse forum så er bambu lab merket for folk som liker å printe og ikke å skru. Veldig plug and play altså. Og det stemmer bra overens med min printer ihvertfall.
Og combo (ams) trenger du ikke så lenge sodastreamfoten ikke skal bestå av flere farger. Men når det er sagt og du blir bitt av basillen så kan ams være kjekt. Jeg har det ikke, men savner det noen ganger, så skal jeg oppgradere så blir det med bambu lab med ams.

Tilbake
Topp