Hvor er det blitt av "edit"- knappen?

Tim skrev:
Da har dere gjort noe feil, for knappen er borte umiddelbart.

Ah, det var altså ikke meninga. Vi skylder på den manglende tastatur-kompetansen og får se om vi finner ut av knappene på bakrommet. Det er veldig mange knapper der, og det ser ut til at ikke alle fungerer helt som vi trodde ;)
 
Tim skrev:
Forøvrig forstår jeg ikke vitsen med å endre noe som fungerer helt greit.

Det har vært noen tilfeller som har vært uheldige, bl.a. i kjøp- og salgforumet der historikk på hva som er solgt og hvilke priser som det er solgt for er fjernet. På andre forum har jeg også sett brukere som ønsker å trekke seg tilbake og fjerne editere vekk alt de har skrevet. Et mareritt-scenario ville være om Gahr bestemmer seg for å fjerne alle sine innlegg, for eksempel.

Har du noen eksempler på at det har vært nødvendig å editere innlegg som er mer enn et døgn gammelt?
 
Syns dette er helt i orden. Er vant til at det skal være slik fra andre forum (med edit i noen få minutter), og ser bare fordeler med å ha det sånn.
Skulle man allikevel ønske å slette innlegg er det vel bare å gi en begrunnelse til en moderator.
 
gustavf skrev:
Tim skrev:
Forøvrig forstår jeg ikke vitsen med å endre noe som fungerer helt greit.

Det har vært noen tilfeller som har vært uheldige, bl.a. i kjøp- og salgforumet der historikk på hva som er solgt og hvilke priser som det er solgt for er fjernet. På andre forum har jeg også sett brukere som ønsker å trekke seg tilbake og fjerne editere vekk alt de har skrevet. Et mareritt-scenario ville være om Gahr bestemmer seg for å fjerne alle sine innlegg, for eksempel.

Har du noen eksempler på at det har vært nødvendig å editere innlegg som er mer enn et døgn gammelt?
Ok greit nok, bare en får redigere en stund.
 
Bjarte H skrev:
;D

Man skulle vel kunne redigere innen 24t fra innlegget ble publisert, og ikke etter 24t.

Et døgn med redigeringsmulighet er egentlig helt ok synes jeg. Det pleier bare å ta et par minutter å fikse linker, skrivefeil osv. uansett :)

Joda, så lenge det er en frist på et døgn gjør det meg ingenting, så lenge dette forhindrer reelle uheldige situasjoner. Jeg forsøker å skrive så korrekt som mulig, både Norsk rettskriving og informasjon, så redigerer ofte innlegg. Problemet nå er at etter denne 24-timers fristen ble lagt inn forsvant alle mine muligheter til å redigere. Jeg kan ikke i ettertid gå inn å forandre <- denne skrivefeilen, og det er vel ikke intensjonene...?

Chrome Versjon 29.0.1547.66 om det skulle ha noe å si  :biersmile:

Editert et par skrivefeil  :)
 
Jeg har gjort et forsøk på å få knappen på plass igjen nå. Så får noen med bedre knappekompetanse prøve senere.
 
Finner du ikke knappen, Gustav? :p

Innstillingene ser rett ut. Noen som ikke er administrator som kan bekrefte?
 
Sånn, nå skal knappen være på plass i et døgn. Det ser rett ut for testbrukeren min, kan andre verifisere at det ser rett ut for dem også?  (Feilen skyldes at vi fulgte dokumentasjonen heller enn å lese koden. Nybegynnerfeil. ;) )
 
tfheen skrev:
Sånn, nå skal knappen være på plass i et døgn. Det ser rett ut for testbrukeren min, kan andre verifisere at det ser rett ut for dem også?

Bingo! :skitbra: :skitbra: :skitbra:
 
Tilbake
Topp