gustavf skrev:Klare utviklingsoppgaver:
Klare driftsoppgaver:
- Vi må holde orden på NM-påmeldinger, så vi ikke opplever 2011 om igjen (der vi fortsatt ikke har skikkelig resultatlister).
- Medlemssystemet burde kobles mot forumet, så de som melder seg inn får automatisk tilgang til medlemsseksjonen.
- Flytte forum og websider fra en midlertidig hosting, som vi ble kastet ut fra, til en kjøpt tjeneste.
Steffan skrev:Og ja, IT-folk er en mangfoldig gruppe. Jeg selv er systemutvikler med de samme utfordringer som mange andre: uten tid til overs, og heller ingen kompetanse på drift av nettsteder
gustavf skrev:men jeg tror ikke det er den retningen vi ønsker å gå.
TorsteinO skrev:Men, hvis flere kan gjøre litt kan det være mer overkommelig. Jeg kan f.ex. helt sikkert hjelpe dere å flytte over til en ny server, det skal ikke være noe større hokus pokus.
En annen ting er at jeg trodde dere hadde et nytt design på gang, med den nye logoen osv? det har dukka opp noen ganger når jeg har søkt etter ting, test.norbrygg.no eller noe sånt?
Det er en flytevekt med innebygd temperaturføler. Du ville ikke tenke på om den har målt noe i nærheten av 37 grader?Vil nødig tenke på hva den grå dingsen i nedre høyre hjørne skal brukes til.