Kanskje det finnes en gud allikevel!

Hei godtfolk!

Etter å ha valgt et reisemål helt nord i Portugal for årets sommerferie må det sies at mine forventninger om godt øl var begrenset til lager type øl kun egnet for å slukke tørsten og til å vaske bilen. Her sitter jeg da-i Argela, en søvnig portugisisk landsby med kanskje 500 innbyggere. Hyggelige mennesker i hyggelige omgivelser, men null utsikter til godt øl. Her er det vin som gjelder-god vin!
I nabobyen Caminha hvor vi handler mat, vin etc ble jeg i går oppmersom på en rekke boder som plutselig blir satt opp. Så ser jeg et stort banner som reklamerer for Caminha Art Beer Festival.
Venner og kjente-vi snakker et stort antall mikrobryggerier som presenterer varene sine i morgen!! Vi snakker imperial stout og andre godsaker slik vi ser vår egen edens hage godt utstyrt!
Så når naboens hane vekker oss i morgen tidlig er det starten på en god dag. En dag jeg vet bringer noe så essensielt som godt mikrobrygg til min tørste og kresne gane.

Kanskje det allikevel finnes en gud.  :amen:
 
Hvor er like-knappen når man trenger den?  ;D Avlegg gjerne en liten rapport om det dukker opp noe spennendes.
 
Tilbake
Topp