Rune Alm skrev:
Magnetene ser kurante ut, men kan sikkert prøves med andre. Tror mye av problemet er for mye avstand fra magneter til deksel og i mit tilfelle magneter ute av senter. Har også en 1 liters rører fra Hanna men den er mindre sterk, selv om den er stabil. Så jeg tror nok det blir en bra rører med magneter i senter og fintuning av avstanden.
Se der ja, stor treplate inni der
, men altså, magnetene er jo feil vei, begge har samme polaritet.. fock.
Når jeg legger skrutrekkeren på, så smeller den fast, så magnetene er sterke, men legg en rørepinne på, så setter den seg på den ene siden, ikke den andre..
Edit: Eller vent nå.. det virker som det er forskjell på stirbars, de andre jeg har sitter som et skudd, men de nye jeg kjøpte på 5cm løfter seg på dene ene siden... Hm.. Skjerra?
Edit2: Det holdt faktisk å plassere to Panduro magneter oppå de som allerede er der, en på hver side, to ekstra i høyden ble akkurat for mye, men nå kastes ikke rørepinnen ut overhodet. Men jeg får ikke burkt andre pinner enn de på 2.5-3 cm, de lengre blir for lange, men det så ut som det ble veldig bra fart i på vannet nå iallefall. Mulig jeg skal allikevel kjøpe skovlejulet
http://vinogbar.no/product_info.php?products_id=1996 for å se hvordan det oppfører seg.
Og ja, magnetene er veldig dårlig sentrert inni der.. ARG!, har fyra en mail til kegkits for å høre hva dette er.