Lokalene på Godlia

cral skrev:
Men jeg ønsker et stifelsemøte ganske snart.

Vi er i gang å betaler husleie, så det formelle burde snart komme på plass, dokumentene er jo stort sett klare, og vi har så å si et interrim styre på plass, vi må bare få det på plass
Er neste mandag 13/2 en ok dag, eller skal vi lage en avstemming?

Jeg synes ei uke er litt kort varsel uten avstemming. Hva med 20. februar og sende ut informasjon nå?

gustavf skrev:
cral skrev:
Men jeg ønsker et stifelsemøte ganske snart.

Vi er i gang å betaler husleie, så det formelle burde snart komme på plass, dokumentene er jo stort sett klare, og vi har så å si et interrim styre på plass, vi må bare få det på plass
Er neste mandag 13/2 en ok dag, eller skal vi lage en avstemming?

Jeg synes ei uke er litt kort varsel uten avstemming. Hva med 20. februar og sende ut informasjon nå?

Kan fungere det. Avstemning i form av Doodle, forum, eller annet? Har fått kontraktutkast forresten.

Vi får aldri med alle, uansett. Jeg foreslår 20 februar uten noe mer om og men. Da kan vi informere litt utenom forumet om den datoen også.

gustavf skrev:
Vi får aldri med alle, uansett. Jeg foreslår 20 februar uten noe mer om og men. Da kan vi informere litt utenom forumet om den datoen også.

Okei, sender ut en kort e-post om møtet.

[size=7pt]Red.: førte opp 18:00 som klokkeslett for møtet.[/size]

Tar en tur innom lokalet i morgen og tar noen nye bilder, kanskje litt video og får lagt ut på nettsidene og her.
Legger også ut infoen fra Eivind så fort jeg får den / er tilbake i oslo (fly i kveld)

Var der nede nå med Trond. Det skader ikke med en håndverker som kan ta en liten titt...

Konklusjon for dugnadsoppgaver:
- Rydde og gjøre rent.
- Male veggene i kjellerrommet med trappa (trenger mer maling). Veggene i bryggerommet kan vente litt til, for de bør pusses.
- Dersom noen føler seg kompetent: Pusse den lange ytterveggen i bryggerommet såpass at den kan flislegges.
- Dersom noen har utstyr: Pigge opp gulvet ved stakeluka for å få plass til et sluk (ut mot rommet) og et 40 mm avløpsrør (mot veggen).

Jeg stikker innom der i morgen og elektrifiserer litt mer. Det er mer moro å bli pussa en å pusse veggene i bunkeren :) men det ligger nå 20kg sement til å pusse med, samt brett og sleiv. mulig vi må ha noe annet en sement, siden denne ikke er særlig lett å smøre på veggen.
Skal få testborra hull til ventilasjon også. vi må ta strømmen til hele bygget for å bytte hovedsikring, dette må varsles på forhånd.

nordtvedt skrev:
det ligger nå 20kg sement til å pusse med, samt brett og sleiv. mulig vi må ha noe annet en sement, siden denne ikke er særlig lett å smøre på veggen.

Vann, for eksempel?

nja tror det funker dårlig å pusse med vann ;) men mente noe som hadde litt mer staying power før det tørker. med sement så endte 2/3 på gulvet

nordtvedt skrev:
nja tror det funker dårlig å pusse med vann ;) men mente noe som hadde litt mer staying power før det tørker. med sement så endte 2/3 på gulvet

Stort sett alt av slikt skal blandes med vann. Akkurat nå er det kun medbrakt vann som er tilgjengelig, etter at «noen» demonterte vasken.

nordtvedt skrev:
cral skrev:
Men testborring :( Satser på at han ikke ringer i morgen da.
Det var et arrangement i lokalene over oss når vi kom på at det skulle testborres ;)

Er det folk i byggningen på efta/kveldstid? Kan ta en tur i morgen med piggmaskinen og ordne sluket.

Tilbake
Topp