NM 2023 - den store diskusjonstråden

Forsøker å få @Petter Mandt til å delta i konkurranser hver gang vi treffes :)
Tror han er på gli...
Ja, må vel bli med snart. Må bare treffe på tid, typeriktighet, og være fornøyd med øl’et, så …
Morten advarte meg mot å «kokkelere», og heller kjøre anerkjente oppskrifter. Men nå er jeg engang skrudd sammen sånn at jeg må mekke sjøl … og tilpasse egen gane. Så da blir det noen feilskjær, og noen typeuriktige iblandt.
Er man spesielt utsatt for å bli smitta av sur/villøl-feber hvis man heter Petter? :p
 
Ja, må vel bli med snart. Må bare treffe på tid, typeriktighet, og være fornøyd med øl’et, så …
Morten advarte meg mot å «kokkelere», og heller kjøre anerkjente oppskrifter. Men nå er jeg engang skrudd sammen sånn at jeg må mekke sjøl … og tilpasse egen gane. Så da blir det noen feilskjær, og noen typeuriktige iblandt.
Er man spesielt utsatt for å bli smitta av sur/villøl-feber hvis man heter Petter? :p
Zainasheff jobber visst med en revidert utgave av Brewing Classic Styles. Du får hive deg over den når den kommer:). (Det skal i alle fall jeg!)
 
I forbindelse med rydding etter NM kom vi over denne boksen. Vi var litt ekstra forsiktige med den, for vi tror kanskje det kan være en gusher..

Vis vedlegget 64006
Vis vedlegget 64007
:p På vegne av en venn ble dette rapportert inn som et mulig utfordring med akkurat denne batchen. Han vet hva som skjedde feil. Skal spørre ved neste korsvei ;);)
Til tross seriøs overkarbonering ble den ikke slaktet resultatmessig og ble vurdert til beste altbier.
 
Tilbake
Topp