Ny GF!

Hei!

Klar for brygging igjen etter at min GF har ankommet!. Planlegger en weissbier i løpet av helgen.
Noen tips om bruken? Spesielt med tanke på Connect systemet. har en Samsung telefon og har lastet ned appen men har forstått det slik at android-versjonen ikke er like avansert som IOS sin? Kan eventuelt laste den ned på en iPad.
 
Keep it simple.
Ingen grunn til å nerde seg langt ned i apper. Nyt heller maskinen som den er. Den har mer enn nok funksjonalitet, og kan fint brukes appen også.
 
Hei!

Klar for brygging igjen etter at min GF har ankommet!. Planlegger en weissbier i løpet av helgen.
Noen tips om bruken? Spesielt med tanke på Connect systemet. har en Samsung telefon og har lastet ned appen men har forstått det slik at android-versjonen ikke er like avansert som IOS sin? Kan eventuelt laste den ned på en iPad.

Gratulerer. Hyggelig å høre at du kommer i gang igjen. Jeg skrudde akkurat på Hendi'n for første gang for 10 minutter siden, så det var litt artig å se denne posten akkurat nå:).

Men dette hjelper deg jo ikke så mye med det du postet om:p.
 
Gratulerer. Hyggelig å høre at du kommer i gang igjen. Jeg skrudde akkurat på Hendi'n for første gang for 10 minutter siden, så det var litt artig å se denne posten akkurat nå:).

Men dette hjelper deg jo ikke så mye med det du postet om:p.
Alltid hyggelig med svar fra deg Finn, enten the er on-topic eller off! :)
Har så vidt fått begynt å jobbe meg gjennom flaskene dine! Vienna lageren var fantastisk, og det samme gjaldt scottish ale og irish stout. Litt mye kullsyre for min smak i de to siste, men etter 5 minutter i glass var de perfekt!.
Lykke til med Hendien og hils den fra meg! :p
 
Keep it simple.
Ingen grunn til å nerde seg langt ned i apper. Nyt heller maskinen som den er. Den har mer enn nok funksjonalitet, og kan fint brukes appen også.
Ik....ikke nerde!?! Det høres ikke ut som meg :D
Men neida, skal ikke grave meg for dypt, men tenkte det var greit å få lagt inn oppskriften og dermed få tidsadvarsler og slikt. Samt å hele tiden kunne følge med på temperatur og slikt.
 
Hei!

Klar for brygging igjen etter at min GF har ankommet!. Planlegger en weissbier i løpet av helgen.
Noen tips om bruken? Spesielt med tanke på Connect systemet. har en Samsung telefon og har lastet ned appen men har forstått det slik at android-versjonen ikke er like avansert som IOS sin? Kan eventuelt laste den ned på en iPad.

iPad funker helt utmerket [emoji1305]
Er intuitivt og oversiktlig

Med en konto på
brew.grainfather.com kan du enkelt lage oppskrifter , tweake de , sjekke typeriltighet etc.
Svært enkel og habil maskin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp