@Finn Berger Godt forslag. Lett modifisert utgave lagt i signatur.
Har ikke helt trua på smaken av rovdyr, men jeg er åpen for å prøve. Har du en minister til overs?
Bamsefar smaker nydelig. Men tar man ikke nadverd der på innlandet? Min erfaring er at Gud smaker papp, og det er jo generelt noe man ønsker å unngåDet er veldig mange mulige fristende svar på det siste, men jeg skal klare å holde meg i skinnet. Lokalt har vi bare sjefen i huset, pusekatten Olav, men ham kan jeg ikke avse. Han er dessuten - som alle katter - en gud, og kan som sådan ikke spises.
Bamser skal jo være veldig velsmakende, har jeg hørt.
Sant nok. La meg prøve å få oss tilbake på sporet.Nå er det mye her som er way off topic
Og jeg som fikk tyn for å være litt off topic?
Bamsefar smaker nydelig. Men tar man ikke nadverd der på innlandet? Min erfaring er at Gud smaker papp, og det er jo generelt noe man ønsker å unngå
Nå er det mye her som er way off topic
Og jeg som fikk tyn for å være litt off topic?
TiltredesMed en så munter og frisk avslutning, kan man ikke bare la denne tråden avgå i stillhet da?
Noen av oss tar jo påstander om ølåndsnobberi på blodig alvor. Så her: 1 kg DME, 8 liter vann, 8 gram citra på 15. 60 gram citra DH i 5 dager. Utgjæret til FG 1.006 med Wollsæter på 48 timer.
Skål [emoji41]