PublikumsFavoritt dagen

Takk for en hyggelig kveld. Mye øl, mye kreativitet.
Undres over at så få ikke lar malten og gjæringsprosessen do the talking...
Vel, før jeg tok kvelden havnet en to år lagret Biere de garde i glasset. God natt
 
Takk for et hyggelig arrangement!
Er meget godt fornøyd med 11 plass på Steinbieren :D

Takk til alle som smakte på og takk til alle som stemte!
 
Takk for et flott arrangement.

Det er utrolig gøy å få tilbakemeldinger på eget brygg, spesielt når publikum vet hva de prater om :)
 
Moro å være med som tilskuer også!

Oppfordrer arrangørene til å utrope vinnerne på en bedre måte neste år - vi som sto omtrent midt i salen hørte kun bruddstykker og så langt mindre - muligens kan promillen ta litt av æren :)

Hva med en storskjerm/prosjektor?
 
Ja, godt øl Glenn, den eneste IPA'n med skikkelig humle bit jeg kan huske
og overraskende gode kjeks også
 
Bra arrangement! Var gøy å servere øl til folk som sa så mye positivt om ølet vårt :) kjenner jeg er sliten i dag da for å si det sånn!
 
Må forøvrig si oss fornøyd med en 7. Plass med den ekstreme breakfast stouten vår! Håper den er med på å gi skallebank til noen av dere i dag ;)
 
Jeg tror den må ta en del av skylden ja, den var veldig god
God nok til at den fortjente en polett tilogmed
 
Gahr skrev:
Og foreligger det noen resultatliste?

Ja, kommer på nettsidene om kun kort tid.

Ellers tusen takk for et fantastisk arrangement. Fine utstillere, fine gjester, fine frivillige, fine vakter. Det gikk, jevnt over, på skinner.

Angående lyden så er vi klar over problemet, Kanonhallen er problematisk akustikkmessig. Vi tar med oss tilbakemeldingen og ser om vi klarer å få det bedre neste år. (Det var bedre i år enn i fjor, men vi har fremdeles noe å gå på, som påpekt.)
 
loebrygg skrev:
Ja, godt øl Glenn, den eneste IPA'n med skikkelig humle bit jeg kan huske
og overraskende gode kjeks også

Takk for det! :)
Nok en gang, veldig artig arrangement!

Noen som sitter på noen tall for arrangementet? Antall utstillere/antall øl presentert/antall betalende/osv.?

En resultatliste hadde også vært skoj! :)
 
Trodde jeg hadde meldt av både meg selv og øl da vi ikke fikk mulighet til å dra over, men ser at dette ikke har gått i orden :(
 
Men du skal være stolt av å ha kommet inn på resultatlista, selv UTEN at ølet ditt i det hele tatt ble servert i konkurransen! Ikke mange som klarer det.
 
Tilbake
Topp