Ringnes Julebokk tilbakekalles

Har smakt på ei flaske av årets utgave og den var ikke slik jeg husket den fra i fjor. Fin karbonering, ingen usmak, men ikke så fyldig og  smaksrik som forrige års utgaver.
Litt skuffende... Tidligere Julebokk'er har vært meget populær her i huset..
 
kjipt, men på en annen side så er det jo greit å vite at det ikke bare er oss kjøkkenbryggere som kan få infeksjon i ølet.
Det er viktig å ikke slurve med rengjøringen  ;)
 
HenningPP skrev:
VG ("Sist med det første") har endelig fanget opp julebokksaken:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10148555
Mest interessant er fotografiet VG har tatt til saken, som faktisk avslører hva som er problemet med årets Ringnes Julebokk: Innholdet har simpelthen størknet i flasken!  :eek:

Det var som bare..!  :laugh:

OT: De flaskene jeg har smakt har kjøpt og smakt hittil har vært gode. Hvis det er usmaker som kommer, får man vel knerte resten raskest mulig :)
 
Tja, det er vel ikke bare Ringnes som tar et økonomisk tap på dette, da. Det er vel fremdeles Arendals Bryggeri - som Ringnes eier 20% av - som brygger julebokken, så jeg tipper at det er de som svir mer økonomisk enn Ringnes. Men kudosen for å ta tapet ender nok hos Ringnes :)
 
Gahr skrev:
Har du en kortversjon for oss som ikke abonnerer på Agderposten? ;)

Hva?! Abonnerer De ikke på Agderposten? Ditt ubehøvlede udyr! De drikker vel alkohol og røker pipe også De?
 
Odland skrev:
Gahr skrev:
Har du en kortversjon for oss som ikke abonnerer på Agderposten? ;)

Hva?! Abonnerer De ikke på Agderposten? Ditt ubehøvlede udyr! De drikker vel alkohol og røker pipe også De?

Hahaha! Har lest mye i Agderposten, jeg! Selv om jeg både drikker øl og røker en pibe i ny og ne. Men det er nok ikke den avisen jeg leser til dglig. ;D
 
På Ringnes dei laga ein Bokk
Som alt  har gitt fleire eit sjokk
Den kan eksplodera
Så her lyt ein vera
Litt varsam når korken dras opp
 
Men detta ekje noko nytt
då eg føler meg stadig snytt
Kvar gong eg handlar handtverksøl
då endar det i mykje søl
Sjølv nyttar eg kolaflasker
og sølar berre når eg masker
 
At handverksøl hevdast å ende i søl
Kan i einfald kun skyldast ein sjøl
Å riste flaska på uvørent vis
Er å avkrevje spill og gris
 
Tilbake
Topp