Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Jeg merker at jeg har økt bryggerinteresse av å delta i "Hva slags øl har du i hånden nå?" tråden.

Dermed har jeg innsett at denne relativt lunkne og hardt brukte Samsung A51 har utspilt sin rolle når det kommer til å ta fotografier som fremhever mine middels øl-kreasjoner best mulig.

Hvilke telefoner kan tipses om og omtales som internettvarp? Er det fortsatt OnePlus Nord 2 som er mest bang for buck?
 
Jeg merker at jeg har økt bryggerinteresse av å delta i "Hva slags øl har du i hånden nå?" tråden.

Dermed har jeg innsett at denne relativt lunkne og hardt brukte Samsung A51 har utspilt sin rolle når det kommer til å ta fotografier som fremhever mine middels øl-kreasjoner best mulig.

Hvilke telefoner kan tipses om og omtales som internettvarp? Er det fortsatt OnePlus Nord 2 som er mest bang for buck?
Skal du opp på @loebrygg-nivå mistenker jeg at digital speilrefleks, etterbehandling og mye trening må til.
 
Jeg bruker et Sony speilløst systemkamera og en kjapp tur innom Lightroom, men det er selvfølgelig ikke altid jeg drar fram kamera
så da har jeg en iPhone mini, men forskjellen er som natt og dag i kvalitet
 
Jeg bruker et Sony speilløst systemkamera og en kjapp tur innom Lightroom, men det er selvfølgelig ikke altid jeg drar fram kamera
så da har jeg en iPhone mini, men forskjellen er som natt og dag i kvalitet
Men så er det basic kunnskap/talent noen (les du) har som gjør at du nok ville klart å komponere flotte bilder uavhengig av kamera. :)
 
Hvilke telefoner kan tipses om og omtales som internettvarp? Er det fortsatt OnePlus Nord 2 som er mest bang for buck?
Jeg havnet i hvert fall på den tidligere i år og er godt fornøyd med bildekvalitet, det var et stort steg opp fra iPhone 8. Eneste å utsette er treg fokusering på ting i makro-avstand, likt de fleste mobiler uten egen makro-linse, men med 50MP fungerer det greit å ta utsnitt av bilde tatt på litt lengre avstand.
 
Legger ut link til en annonse på finn for en bekjent som ikke er på forumet her... Han gikk på en solid skattesmell og må selge unna bl.a. bryggeutstyret sitt for å finansiere dette. Han selger utrolig billig, men catchen er at han ikke sender men alt må kjøpes som en pakke og hentes i Høyanger:

 
50% på alt av Imperial gjær hos Strømmen. (pga best før er denne mnd)
Hvordan er holdbarheten på Imperial utover det, noen som vet?

For meg ble det en pakke A07 Flagship til en planlagt IPA og en A38 Juice til en planlagt NEIPA.
 
Det gjelder for innbytte regner jeg med?
Å kjøpe en flaske er vel dyrere?
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Litt snodig opplevelse sist de hadde en slik kundeklubbkampanje; Jeg opplevde at de da tok halv pris for nykjøp..og ikke bare for byte. Om det var en glipp hos den lokale sjappa vet jeg dog ikke..
 
Tilbake
Topp