Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Jeg fikk ikke den ekstra rabatten, men er fornøyd med 30kr prisen jeg. 6 patroner i magasinet her i hus :)
 
50% på alt av Imperial gjær hos Strømmen. (pga best før er denne mnd)
Hvordan er holdbarheten på Imperial utover det, noen som vet?

For meg ble det en pakke A07 Flagship til en planlagt IPA og en A38 Juice til en planlagt NEIPA.
Seint svar, men dette dukker sikkert opp igjen.

Imperial har best før 4 mnd, dvs at du skal kunne pitche den direkte fram til det. Etter det anbefaler de å lage en starter. Jeg har brukt mye eldre gjær enn de 4 månedene - helt opptil et år - uten problemer, men har ikke så mye erfaring med å pitche direkte. Som regel lager jeg uansett en starter. Det jeg ser på når jeg sier at Imperial-gjæren har veldig god holdbarhet, er hvor kjapt den kommer i gang på starteren.

Den som var ett år gammel - en Global lagergjær - brukte litt tid på å våkne. Men så hadde jeg glede av den i flere batcher etterpå:).
 
Gratis kjølehjørne i Bergensområdet.
 
Hei! Er på jakt etter en rimelig vannvarmer pp 20L ca. Har fått tilbud om en Vera Vannvarmer med mekanisk termostat til 600,- Ser for meg at tempen kan ha litt stort slingringsmonn. Noen som har noen råd, erfaring eller andre tips? På forhånd takk!
 
30 - 60% på alt fra Scandinavian Brew, for de som tør å handle der :oops:
Noen som har kjøpt noe derfra i det siste?

 
30 - 60% på alt fra Scandinavian Brew, for de som tør å handle der :oops:
Noen som har kjøpt noe derfra i det siste?

Jeg kjøpte en Chronical Fermenter 53l der for 1 1/2 år siden, var ikke noe problem, (men henting var på en lasterampe bak ett lager…litt jalla).
Noen som har noen nyere erfaringer? Kunne godt tenkt meg å bestilt noen greier …
 
Aha, lagertømming da, altså :)
Antar det ja, ølbrygging hadde gen 2 på tilbud uken før de la ut gen 3 for salg, og jeg ser heller ikke for meg at Brewzilla gen 4 kommer på salg denne Black week, og de har satt ned gen 3.1.1 betraktelig..

Hvis det Kee på kegland sier er sant så tror jeg gen 4 kommer til å holde den prisen her til lands ganske lenge, Kee sier at de ikke ser for seg en Brewzilla gen 5, lurer på om det er mye av det samme med fermzilla gen 3 :)
 
Roller Crusher er nedsatt for de som skal ha ny mølle.

 
Tilbake
Topp