Seint svar, men dette dukker sikkert opp igjen.50% på alt av Imperial gjær hos Strømmen. (pga best før er denne mnd)
Hvordan er holdbarheten på Imperial utover det, noen som vet?
For meg ble det en pakke A07 Flagship til en planlagt IPA og en A38 Juice til en planlagt NEIPA.
Bbb?Har hørt at Imperial er en BBB-gjær?
Jeg kjøpte en Chronical Fermenter 53l der for 1 1/2 år siden, var ikke noe problem, (men henting var på en lasterampe bak ett lager…litt jalla).30 - 60% på alt fra Scandinavian Brew, for de som tør å handle der
Noen som har kjøpt noe derfra i det siste?
Kvalitetsutstyr for hjemmebryggeren
Scandinavian Brew AS er importør av kvalitetsutstyr til den skandinaviske hjemmebryggeren. Ølbrygging har lange tradisjoner i Skandinavia og har i de senere årene fått enwww.scandinavianbrew.no
Ja gikk fint det. Var rask levering.Jeg kjøpte en Chronical Fermenter 53l der for 1 1/2 år siden, var ikke noe problem, (men henting var på en lasterampe bak ett lager…litt jalla).
Noen som har noen nyere erfaringer? Kunne godt tenkt meg å bestilt noen greier …
Gode priser på alt fra Grainfather!Grainfather G40 Bryggeapparat - Ølbrygging AS
Helt nye Grainfather G40 er en stor oppgradering fra G30, og er bygd på samme måte som storebroren G70, med WIFI tilkobling. Her kan man få opptil 40 li...www.olbrygging.no
Tilbud på grainfather g40
Hvis det er siste generasjon, så er det mange hundre kroner under innkjøpspris. Må kunne kalle det OK priser, ja...Fermzilla 27 og 55 liter til 559,- og 799,- det må vel være ok priser.
Det er ikke gen 3, den har fått bonusnavnet Tri-ConicalHvis det er siste generasjon, så er det mange hundre kroner under innkjøpspris. Må kunne kalle det OK priser, ja...
Aha, lagertømming da, altsåDet er ikke gen 3,den har fått bonusnavnet Tri-Conical
Antar det ja, ølbrygging hadde gen 2 på tilbud uken før de la ut gen 3 for salg, og jeg ser heller ikke for meg at Brewzilla gen 4 kommer på salg denne Black week, og de har satt ned gen 3.1.1 betraktelig..Aha, lagertømming da, altså