Sodastreamregulator med to utganger

Slutt å friste med gode produkter plz:p Synes forøvrig at konseptet er meget bra og prisen er god. Er tappen pakninger etc mot flasken optimalisert slik at det faktisk funker? (Har vært mange poster her om adaptere som ikke er gode mot sodadtream)
 
Slutt å friste med gode produkter plz:p Synes forøvrig at konseptet er meget bra og prisen er god. Er tappen pakninger etc mot flasken optimalisert slik at det faktisk funker? (Har vært mange poster her om adaptere som ikke er gode mot sodadtream)

Ja, det fungerer bra. Har aldri hatt noe problem med pakningene på sodastreamregulatorene til Oxyturbo, og med lengre tapp for ventilåpning holder det å skru regulatoren på flaska med normal kraft.
 
Slutt å friste med gode produkter plz:p Synes forøvrig at konseptet er meget bra og prisen er god. Er tappen pakninger etc mot flasken optimalisert slik at det faktisk funker? (Har vært mange poster her om adaptere som ikke er gode mot sodadtream)
Aaaah, bare såvidt jeg greide å komme meg bort fra siden uten å handle. Godt jeg så den i edru tilstand.
 
Tilbake
Topp