Vis vedlegget 20625
Er fornøyd med humlefilteret. Her brygges en kolsch, med ca 100 g mittelfrau. Var lite trub, og ingen problem med kjølingen og overføring til gjæringskaret.
Hvor har du handlet det filteret?
Vis vedlegget 20625
Er fornøyd med humlefilteret. Her brygges en kolsch, med ca 100 g mittelfrau. Var lite trub, og ingen problem med kjølingen og overføring til gjæringskaret.
Vis vedlegget 20625
Måtte faktisk strupe ned pumpen, da jeg prøvde og treffe 15°C på kolschen, før pitchDet er godt å høre, har et tilsvarende filter liggende som jeg ikke har fått testet enda.
I min leveranse fulgte dette med Grainfather`en. Bruker den overgangen som fulgte med.Hei,
Driver og prøver å koble kjøleren til grainfatheren på en utekran, men slangen til kjøleren til grainfatheren er jo selvfølgelig alt for tynn til dette (7mm?) .. noen som vet om det finnes noen overganger for å få til dette? typisk hurtigkobling som til hageslange?
Måtte faktisk strupe ned pumpen, da jeg prøvde og treffe 15°C på kolschen, før pitch
799 kr eks frakt hos bryggselv, så 580 kr får jeg leve med. Virker ganske robust, så regner med den holder hele min bryggekarriereDet var voldsomt til pris for litt rustfri netting sveis på en ramme, selv den mindre modellen koster 450,- på aliexpress. Men det frister, selv om jeg har gått til innkjøpt av humlesokker til neste brygg.
580 sier du, er de snille og skriver ned verdien på pakka så man slipper momsen derfra?799 kr eks frakt hos bryggselv, så 580 kr får jeg leve med. Virker ganske robust, så regner med den holder hele min bryggekarriere
Jeg betalte ikke toll her, iom det er med frakt, settes verdien lavt. Ihvertfall i mitt tilfelle580 sier du, er de snille og skriver ned verdien på pakka så man slipper momsen derfra?
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk