Hva lager du de i?
Jeg bruker Publisher. Logoen var et lite klipp og lim prosjektHva lager du de i?
@Sarge kjører jo også en gjennomført stil daMin siste. Ikkeno spesielt, egentlig, bare en lys Cream Ale som blir god å ha i sommer.
Vis vedlegget 36251
Med fare for å sitere Alen Grujic : akt er bedre i toer’n.. vet ikke helt hva han siktet til, men avogtil blir toer’nbedre. Men jeg har alltid blitt skuffet når jeg har lager en andre versjon av ølet mittMitt første forsøk på en sitrus-apa var frisk og god etter tapping, men utviklet en bitter/besk smak etterhvert. Oksygen er hovedmistenkt i tillegg til for mye bitterhumle. På forsøk to har jeg derfor senket IBU med flere hakk og er mer obs på oksygen. Har også tilsatt mer sitron i forskjellige former, så da får vi se om Lemon Overlord 2 blir bedre enn 1'ern. Sjelden oppfølgeren blir bedre, men jeg har trua her.
Vis vedlegget 36739
Gamle naboer, jo. Åssen går det med humla?
Jeg bor lenger ned på Sagene, og var gjestebrygger. Veldig flott vaskekjellerbryggeri der oppeGamle naboer, jo. Åssen går det med humla?
Sunnhordland!![]()
SH står for 2 ting
''Paleville'' og bildet er fra denne andre tingen SH står for.
Anyone?![]()
Svovelhølet, da. Burde vært -pølen, men da ville ikke bokstavene passa.Haha! Ikke tenkt på engang![]()