To nye etiketter... :)

Vis vedlegget 36231

Fra Wikipedia:
'The Blonde Phantom had no superhuman powers. She was an athletic woman, a skilled hand-to-hand combatant, and a fine markswoman with the conventional handgun she carried. She also had excellent secretarial skills, as the secretary for the Mark Mason Detective Agency, and later as the secretary of New York City District Attorney Blake Tower.'

Hehe, superhelt med 'excellent secretarial skills' :D:D
Hehe, aner jeg en ny "super serie" av "super øl" her? :) Fin etikett :beercheers:
 
Ikke beta, men...
ed089ac923209f951ed928edd96021f0.jpg
 
Mitt første forsøk på en sitrus-apa var frisk og god etter tapping, men utviklet en bitter/besk smak etterhvert. Oksygen er hovedmistenkt i tillegg til for mye bitterhumle. På forsøk to har jeg derfor senket IBU med flere hakk og er mer obs på oksygen. Har også tilsatt mer sitron i forskjellige former, så da får vi se om Lemon Overlord 2 blir bedre enn 1'ern. Sjelden oppfølgeren blir bedre, men jeg har trua her. :)

LO.jpg
 
Mitt første forsøk på en sitrus-apa var frisk og god etter tapping, men utviklet en bitter/besk smak etterhvert. Oksygen er hovedmistenkt i tillegg til for mye bitterhumle. På forsøk to har jeg derfor senket IBU med flere hakk og er mer obs på oksygen. Har også tilsatt mer sitron i forskjellige former, så da får vi se om Lemon Overlord 2 blir bedre enn 1'ern. Sjelden oppfølgeren blir bedre, men jeg har trua her. :)

Vis vedlegget 36739
Med fare for å sitere Alen Grujic : akt er bedre i toer’n.. vet ikke helt hva han siktet til, men avogtil blir toer’nbedre. Men jeg har alltid blitt skuffet når jeg har lager en andre versjon av ølet mitt
 
Tilbake
Topp