To nye etiketter... :)

hanskr skrev:
Etter å ha blitt lei av å klippe buer og ukurante former, så har vi endret design og gått for en mer lettklipt variant.

Har brygget noen Kinn-kloner, og tjuvlånt litt inspirasjon derfra. Tror ikke det er så synlig da..

Tror jeg må stikke en tur bort til Ole og bytte til meg noen av disse flaskene. Det ser kanonbra ut! :D
 
Rye India Ale.
juma9ure.jpg
 
Mine fem sorter som jeg har klar til jul. De to siste blir brygget i romjulen.  :biersmile:
 

Vedlegg

  • øl.jpg
    øl.jpg
    1,1 MB · Sett: 809
Takk for det! :) Hehe, er dere fra øynå dere også eller?? Kjekt me lokale nabobryggere!  :brygging:
 
Legger ved bilde av våre nyeste etiketter her, er veldig fornøyd :)
De er silketrykket av christiansandtekstiltrykkeri@gmail.com, han er vanvittig billig. Finnes nærmere info helt nederst på www.heidrunbryggeri.no.
Vi prøvde også å trykke dette direkte på brunt kraftpapir, som f.eks. http://www.norengros.no/kraftpapir-brun-40g-40cm-rll-5kg. 1 rull med dette som er 40cm bredde x 100 meter kostet svimlende 60,- på Norengros-butikken. Vanvittig.
Det ser helt fantastisk ut på papir også, men har ikke bilde av det.

De "trykkfeilene" som er på etiketten er tegnet inn før trykking for å få en rustikk effekt. Når han trykker blir det ellers 100%.
 

Vedlegg

  • heidrunx3.jpg
    heidrunx3.jpg
    125,2 KB · Sett: 1.237
Tilbake
Topp